JKJK Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 måtte jo såklart prøve windows update v5, noe som resulterte i en del problemer. Er det noen som vet hvordan i all veren man får fjernet v5 og gått tilbake til v4. v5 har jo også endret viduet for innstillinger for automatiske oppdateringer Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 mmm win 2000? Hvis det er XP så så jeg installer 3.0 en plass på microsoft eller windows side Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 eheh... fant det ut var bare å fjerne wuweb.dll Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 ahh Takk. Jeg hadde samme problemet! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Eventuelt tilbakestilling av systemet, hvis du får flere problemer. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Man kan rett og slett avinstallere/fjerne activex kontrollen . Start - run regsvr32 /u "c:\windows\system32\wuweb.dll" (fjerner v5) Deretter er det bare å gå inn på http://windowsupdate.microsoft.com iuctl.dll iuengine.dll v4 wuweb.dll v5 ... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 nå blir jeg redirecta til v5 UANSETT hva jeg gjør. Får ikke til å laste ned oppdateringene jeg krysser av. Noen flere tips? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 nå blir jeg redirecta til v5 UANSETT hva jeg gjør. Får ikke til å laste ned oppdateringene jeg krysser av. Noen flere tips? Fordi v4 ikke existerer lenger. Microsoft har gått over på v5. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Du blir tvunget til å laste ned de nye updatene nå. Så hvis du har en ulovlig windowsversjon..well, no more windows update. Med en gang SP2 lastes ned og installeres sliter du max. Ganske fjernt egentlig, siden sikkert 30% av alle windowsinstallasjoner i verden er piratkopier (tenker spesiellt på u-land og regjeringer i land der piratkopiering er svært vanlig, som india, brasil, russland osv), vil plutselig stå vid åpne for alle mulige sikkerhetshull siden de ikke får oppdatert seg lengre. Tåpelig. Det fins omveier allerede men det nevner jeg ikke her. Endret 24. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Du blir tvunget til å laste ned de nye updatene nå. Så hvis du har en ulovlig windowsversjon..well, no more windows update. Med en gang SP2 lastes ned og installeres sliter du max.Ganske fjernt egentlig, siden sikkert 30% av alle windowsinstallasjoner i verden er piratkopier (tenker spesiellt på u-land og regjeringer i land der piratkopiering er svært vanlig, som india, brasil, russland osv), vil plutselig stå vid åpne for alle mulige sikkerhetshull siden de ikke får oppdatert seg lengre. Tåpelig. Det fins omveier allerede men det nevner jeg ikke her. Du har vel ikke fått med deg at alle kan installere SP2!?! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Med en gang SP2 lastes ned og installeres sliter du max. Niks. har "ulovlig" XP, og har ikke noe problem å komme meg inn på win. update. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 bet i det sure eplet og oppgraderte til SP2. Litt pes, men det funker nå Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 bet i det sure eplet og oppgraderte til SP2. Litt pes, men det funker nå Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 det er samma om man har windows på original eller brent cd, så lenge det er en original cd-key burde det vel gå bra........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå