AmaZe Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Hei jeg har iherdig prøvd å låse opp min 1900+ med artic silver. men funker ikke.. jeg har lest at as leder litt strøm derfor tenkte jeg at det ville passe, men leder as strøm... er det alle bruene som skal belegges.? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 AS leder lit strøm, men det er ikke sikkert det er nok eller at du har god nok kontakt. Jeg har enda ikke prøvd å låse opp XP'en, men hvorfor ikke bruke lim og strømførende lakk (varmetråd lakk)? Synes det høres risky ut å bruke AS siden dette er nesten flytende og kanskje vil kortslutte mere enn det skal etterhvert. Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 AS leder ikke strøm. Fra arcticsilver.com: "Arctic Silver 3 was formulated to conduct heat, not electricity. It is only electrically conductive in a thin layer under /extreme compression/." Overklokking.no har en artikkel på opplåsing av xp cpu'er, les den. Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 Takker for svar. Har ikke strømførende lim/lakk noen som hvet hor det kan skaffes eller navnet på et produkt ? This is the chan for you who mixes digitally on your computer etc, not on vinyl, although vinyls is the best choice :razz:' [16:37] *** Set by |AmaZe| on Sat Apr 27 14:31:44 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå