wil Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 nå har jeg leta på google.com og det meste for å finne ut hvordan jeg skal få til bakruns lyd til hjemmesiden min. jeg finner det ikke ut. husker at i Front Page så var det en ferdig mal på en media player som kunne stoppe og starte musikken selv. noen som vet hvordan det gjøres? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Bakgrunnslyd er noe folk flest ikke liker. Du bør i såfall ha muligheten til å slå av lyden. Du kan jo sjekke på http://www.hotscripts.com. Der er det masse script, også for bakgrunnslyd... Mitt råd er likevell å ikke bruke det. Jeg går bort fra å ha alternativet når jeg redesigner sidene mine nå Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 jess, skal ha det slik at man kan slå av lyden ja. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Musikk på internett skal dø! Altså - INGEN - eg gjentar: INGEN liker musikk på websider, punktum. Det er kun plagsomt. Og om du likevel skal ha det, så bør den ikkje stå på som "default", men mulig å starte om du faktisk har lyst å høyre den. I så fall, 1/1000 besøkande vil bruke den. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 jeg er enig med arve ... noen burde starte en anti-musikk-på-websider kampanje. _ johanf Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 jaja får tenke over saken da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå