pexxi Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hey, har veldig lyst til å modde litt i det her http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PIPENG , trur ikke mange har gjort det før Men er redd det kansje er litt lite/ikke mye bra funksjoner osv, er det noen som faktisk HAR dette kabinettet her?? Endret 1. august 2004 av pexxi Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hei, hei! Du, jeg ser et potenisale i den kassen! Nå er vi to som vil modde den! Tror det går å få den endå "knæssere", men det er en smak sak. Jeg tror den kunne blitt litt mere "funny"! Hvordan områder tenker du å modde den? Mvh Magnus Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 OH MY GOD, det der må være det STYGGESTE kabinett jeg noen gang har sett!! Herrefred.. *sjokk mode* tror du skal styre langt unna det der.. Uansett hvordan man kan få moddet det, blir det stygt.. No offense... Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hehe, det er som jeg sa en SMAKS sak! Jeg liker det, men respekterer andre som ikke gjør det! Blir det samme som at noen liker pcer som ser ut som juletre, mens andre ikke! Mvh Magnus Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 putt noen leds i øya på den, vis det ikke er der fra før da Lenke til kommentar
pexxi Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 at Det er styggt er lissom litt av meninga, styggt=funny:p Jeg har tenkt å lage en fet sidedør på det, leds i øynene tenkte jeg også på, kutte non flere viftehull osv Lenke til kommentar
Titanium Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Det er LED's i øynene .. power LED og HDD LED. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Det er LED's i øynene .. power LED og HDD LED. De MÅ erstates med noen virkelig lyssterk (samme om de indikere PWR/HDD eller ei) Har du (eller dere) noen flere modde idër? Lenke til kommentar
pexxi Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Dette virker kansje litt sykt, men vil sette inn plexi i den diskett-holderen, og fixxe no ledninger å stæsj inn der, så det ser ut som pingvinen er en terminator wannabe haha, bra ell, litt sykt kansje?? Endret 1. august 2004 av pexxi Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 det der er ett elendig kabinett.. prøv å bygg mere plassi det.. OG slip kantene inni.. de er som kniv blader. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 fy fan for ett kabbis...var litt fett me den pngvinin da men,, det var liten plass idet... kun 2 5.2 bays framme Lenke til kommentar
Mickidod Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Herreguud.. snakk om Hyggelige folk Brenn! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Herreguud.. snakk om Hyggelige folk Brenn! HÆ? Litt mye metanol i det siste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå