Gullars Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Eg har laga eit system for videoutleige i VB, som kopler seg opp mot ein Access-database ved hjelp av Data Environment. Det er eit ganske omfattande prosjekt, som starta som eit skuleprosjekt, men som no ein kar er interessert i å kjøpa. Problemet mitt er at eg ikkje klarer å køyra programmet på ein maskin utan VB installert. Eg har prøvd å finna noko om dette på nettet, men utan hell. Er det nokon som veit kva eg kan gjera? Eg har altså laga ei exe-fil, men programmet klarar ikkje å henta inn data frå databasen. Vonar at nokon kan hjelpa meg. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Du må legge inn msvbvm60.dll i C:\Windows\System32 og kjøre "regsvr32 msvbvm60.dll" Er programmet skrevet i VB5 må du legge inn msvbvm50.dll istedet. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) *double posting* argh! Endret 1. august 2004 av GeirGrusom Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Eller du kan prøve dette installasjonprogrammet fra Microsoft. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Ingen av delene fungerte. Fortsatt er det slik at programmet fungerer, men data frå databasen blir ikkje lese inn. Eg kan altså ikkje lesa, endra og sletta data. Heller ikkje skriva ut rapportar. Det er laga i VB6. Er det andre forslag? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Eg kan óg konstatera at begge maskinane har Office XP. Eg har forresten prøvd å laga eit installasjonsprogram med Package & Deployment Wizard, men eg får ei feilmelding når eg køyrer setup'en. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Eller du kan prøve dette installasjonprogrammet fra Microsoft. Supported Operating Systems: Windows 2000, Windows 95, Windows 98, Windows ME, Windows NT Begge maskinane køyrer WinXP. Kan det vera difor det ikkje fungerer? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Eg kom over dette: http://msdn.microsoft.com/vstudio/download...sde/genfaq.aspx Er det relevant til mitt problem? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Mulig det, bare prøv det ut. Funker det ikke, kan du også prøve å google litt til. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hovudproblmet mitt er at eg ikkje er heilt sikker på kva eg er på jakt etter. er det nokon som har søketips? Endret 1. august 2004 av Gullars Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Nå vet ikke jeg helt hva Data Environment er, men hvis det er da man bruker en *.dsn -fil som "mellomledd" må du inn i dsn-filen med notepad og ta vekk path, og endre denne til f.eks. ./fil.mdb, hvis databasen ligger i samme mappe som exe. edit: dette hvis det er på en annen pc du ikke får kontakt med db. Forresten, det første viktigste må jo forresten være å sjekke at du tar med databasen og connection-filen (om du har en slik) over på den andre pcen/i den nye mappa Endret 1. august 2004 av svamp Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Eg trur nok ikkje det er det som er problemet. Når eg leverte oppgåva inn til læraren min gjekk det fint, ettersom han hadde VB installert. Problemet er a det ikkje fungerer på maskinar utan VB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå