Gå til innhold

Opna eit VB-program på ein maskin utan VB

Anbefalte innlegg

Eg har laga eit system for videoutleige i VB, som kopler seg opp mot ein Access-database ved hjelp av Data Environment.

Det er eit ganske omfattande prosjekt, som starta som eit skuleprosjekt, men som no ein kar er interessert i å kjøpa.

Problemet mitt er at eg ikkje klarer å køyra programmet på ein maskin utan VB installert. Eg har prøvd å finna noko om dette på nettet, men utan hell.

Er det nokon som veit kva eg kan gjera?

Eg har altså laga ei exe-fil, men programmet klarar ikkje å henta inn data frå databasen.

Vonar at nokon kan hjelpa meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen av delene fungerte.

Fortsatt er det slik at programmet fungerer, men data frå databasen blir ikkje lese inn. Eg kan altså ikkje lesa, endra og sletta data. Heller ikkje skriva ut rapportar.

Det er laga i VB6. Er det andre forslag?

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg helt hva Data Environment er, men hvis det er da man bruker en

*.dsn -fil som "mellomledd" må du inn i dsn-filen med notepad og ta vekk path, og endre denne til f.eks. ./fil.mdb, hvis databasen ligger i samme mappe som exe. edit: dette hvis det er på en annen pc du ikke får kontakt med db.

Forresten, det første viktigste må jo forresten være å sjekke at du tar med databasen og connection-filen (om du har en slik) over på den andre pcen/i den nye mappa :D

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...