Gå til innhold

geforce 6800, xfx eller gainward

jingt

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe nvidia 6800 fra usa. Hadde egentlig tenkt å vannkjøle gpuen, men da jeg så prisen 125$ :ohmy:, ombestemte jeg meg.Men hvilken av merkeneskal jeg velge??

14-150-068-01.JPGXFX nVIDIA GeForce 6800 Video Card, 128MB GDDR3, 256-Bit, TV-Out/Dual DVI, 8X AGP, Model"PVT40KND" -RETAIL

eller

14-128-193-01.JPGGainward nVIDIA GeForce 6800 Video Card, 128MB DDR, 256-Bit, TV-Out/DVI, 8X AGP, Model"Power Pack Ultra/2100 Golden Sample" -RETAIL

som du ser så er det ddr3 på xfx kortet, men det ser ut som at det er bedre kjøling på gainward sitt kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor skal du kjøpe det i usa? bare lurer.. så en norsk nettshop for få dager siden som hadde geforce 6800 inne til 2800,- og hvis det kortet koster 280 dollar så lønner det seg vel ikke etter frakt-fortolling...?

-klikko

edit : komplett har et til 3000,- kort

Endret av klikko
Lenke til kommentar
hvorfor skal du kjøpe det i usa? bare lurer.. så en norsk nettshop for få dager siden som hadde geforce 6800 inne til 2800,- og hvis det kortet koster 280 dollar så lønner det seg vel ikke etter frakt-fortolling...?

-klikko

edit : komplett har et til 3000,- kort

skal kjøpe mye annet og!! prosessor f.eks. har jo blitt mye billigere nå i usa. men tilbake til spørsmålet

Endret av illvit
Lenke til kommentar

Tja, xfx har jeg ingen erfaring med, men jeg har personlig aldri likt Gainward og deres såkate GoldenSample, der de klokker kortene originalt for å ta mer penger for de...

Du kan ikke klokke de noe lenger en andre kort i det hele tatt, (har testet et par GoldenSample kort selv) og dermed mener jeg det er et dårlig kjøp..

Jeg mener du bør gå for xfx, en originalkjøler er uansett ikke så mye tess når man klokker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...