jingt Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg skal kjøpe nvidia 6800 fra usa. Hadde egentlig tenkt å vannkjøle gpuen, men da jeg så prisen 125$ , ombestemte jeg meg.Men hvilken av merkeneskal jeg velge?? XFX nVIDIA GeForce 6800 Video Card, 128MB GDDR3, 256-Bit, TV-Out/Dual DVI, 8X AGP, Model"PVT40KND" -RETAIL eller Gainward nVIDIA GeForce 6800 Video Card, 128MB DDR, 256-Bit, TV-Out/DVI, 8X AGP, Model"Power Pack Ultra/2100 Golden Sample" -RETAIL som du ser så er det ddr3 på xfx kortet, men det ser ut som at det er bedre kjøling på gainward sitt kort. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) hvorfor skal du kjøpe det i usa? bare lurer.. så en norsk nettshop for få dager siden som hadde geforce 6800 inne til 2800,- og hvis det kortet koster 280 dollar så lønner det seg vel ikke etter frakt-fortolling...? -klikko edit : komplett har et til 3000,- kort Endret 1. august 2004 av klikko Lenke til kommentar
jingt Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) hvorfor skal du kjøpe det i usa? bare lurer.. så en norsk nettshop for få dager siden som hadde geforce 6800 inne til 2800,- og hvis det kortet koster 280 dollar så lønner det seg vel ikke etter frakt-fortolling...? -klikko edit : komplett har et til 3000,- kort skal kjøpe mye annet og!! prosessor f.eks. har jo blitt mye billigere nå i usa. men tilbake til spørsmålet Endret 1. august 2004 av illvit Lenke til kommentar
jingt Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 ingen som vet noe.mitt fremtidlige kort er avhengig av dere Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Tja, xfx har jeg ingen erfaring med, men jeg har personlig aldri likt Gainward og deres såkate GoldenSample, der de klokker kortene originalt for å ta mer penger for de... Du kan ikke klokke de noe lenger en andre kort i det hele tatt, (har testet et par GoldenSample kort selv) og dermed mener jeg det er et dårlig kjøp.. Jeg mener du bør gå for xfx, en originalkjøler er uansett ikke så mye tess når man klokker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå