pclynet nødbruker Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hei jeg registrerte meg for et par måneder siden. Problemet oppstod da Hardware.no byttet servere. På samme dag skulle jeg bytte eposten min siden jeg fikk adsl. Det var da problemene oppstod. Jeg fikk eller får aldri noen re-aktiveerings epost. Så jeg kan ikke skrive på forumet eller sende epost til "forum@hardware.no" med en feilmelding da får jeg denne meldingen"No permission to create tickets in the queue 'forumstyret'" Så jeg ble nøtt til å oprette en ny bruker(pclynet nødbruker) for å prøve å få kontakt med noen modertatorer eller andre som kan fikse dette for meg. Jeg fikk en epost fra Thor Henning men det er nesten 3 uker siden og jeg har ikke fått noe svar siden. Mitt engentlige prukernavn er Pc Lynet Håper på svar Hjelp meg Mvh pc lynet Endret 1. august 2004 av pclynet nødbruker Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Fortsett å mase på Tor Henning. Send mails til forum@hardwardware.no, de er de eneste som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg