Gå til innhold

Warez og lekepoliti


Anbefalte innlegg

Hvorfor stormer det alltid til fem hundre drittunger og hyler når noen skriver om warez?

 

Håper dere på fortjenestemedalje? eller diplom i posten? Hvis noen skriver om warez kan du enten svare på det han spør om eller holde kjeft og la det være opp til en moderator å iverksette tiltak som å stenge. Hvor ble det forresten av warez delen på ot? Så får vi filtrert vekk dette og de som vil kan snakke om det mindre åpenlyst uten at det skjemmer noen. Ikke nødvendigvis et dedikert warez forum så ille som det høres ut, men rett og slett en forumdel uten "sensur". Tjener alle parter...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

faktisk litt enig i at det har blitt altfor mye lekepoliti på hw. Syns dette gjelder hver gang noen feilposter e.l. Etter at hw begynte å gi mod-status til folk som tok ansvar (noe som er bra) så har MYE drittunger begynt å håpe på dette også. Syns dette ofte ødlegger poster for brukere som ofte ikke er så datakyndige, og seriøst trenger hjelp. Det er jo da ikke koselig at en haug folk skal hakke på deg istedetfor å komme med et brukbart svar.

Syns folk skal svare på posten hvis de kan, eller holde munn. En moderator kan heller da senere få gjøre jobben sin og gi brukeren en tilbakemld.

Lenke til kommentar

Men kunne vi fått en uttalelse ang. en "frisone"-del av forumet der slikt kan diskuteres, for å kutte drastisk ned på mengden selvutnevnte "vektere" her inne samt utvide mulighetene for de som lurer på ting som ligger i gråsonen...?

 

Og vennligst ikke bare fei dette temaet av banen bare fordi det er letteste utvei.

Lenke til kommentar

Warez er en ting. Mange som tror dem er så smarte og skriker om at det er warez og så, to min. etterpå stikker en mod innom og gjør ingen ting.

 

En annen ting jeg har merket meg er at folk poster uten å ha noe særlig å tilføye. Mange som skriver helt enig osv. I visse poster er det kansje greit, men å se 4-5 personer skrive at de er enig i en persons enig klarer jeg meg i de fleste tilfeller meg foruten.

 

Har du ikke noe å bidra med i tråden hold deg utenfor.

Lenke til kommentar

En god tråd dette. Enig i det meste, bortsett fra det med Warez, det synes jg skal holdes under kontroll. Det burde være lov å diskutere spill uavhengig om det er lastet ned eller kjøpt og betalt. Aber, det bør ikke være lov å gi opplysninger om hvor eller hvordan folk har skaffet det. Med andre ord er dagens regler helt OK på dette området, DERSOM de hadde blitt fulgt. Slik det er i dag er det altfor mange moderatorer som tror de vet hvprdan verden fungerer og dermed tar loven i egne hender, ref mine tråder og andres tråder rundt Doom3.

 

EDIT: Spesielt enig med det som angår andre medlemmer som plutselig skal opptre som moderatorer. De burde enten holde kjeft, eller melde tråden til moderator! Om noen medlemmer tror en tråd vil bli stengt, så så får de beholde den tanken for seg selv eller si ifra til moderator. De kan gi f i å skrive det i tråden da det er off-topic og tjener ingen hensikt!

Endret av Trancton
Lenke til kommentar

QUOTE (Insomniac @ 01/08/2004 : 15:02)
Men kunne vi fått en uttalelse ang. en "frisone"-del av forumet der slikt kan diskuteres, for å kutte drastisk ned på mengden selvutnevnte "vektere" her inne samt utvide mulighetene for de som lurer på ting som ligger i gråsonen...?

Og vennligst ikke bare fei dette temaet av banen bare fordi det er letteste utvei.

Vi kommer _ikke_ til å opprette et eget warez forum nei ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (Mr.Ueland @ 02/08/2004 : 09:13)
QUOTE (Insomniac @ 01/08/2004 : 15:02)
Men kunne vi fått en uttalelse ang. en "frisone"-del av forumet der slikt kan diskuteres, for å kutte drastisk ned på mengden selvutnevnte "vektere" her inne samt utvide mulighetene for de som lurer på ting som ligger i gråsonen...?

Og vennligst ikke bare fei dette temaet av banen bare fordi det er letteste utvei.

Vi kommer _ikke_ til å opprette et eget warez forum nei ;)

Det kom ikke som en bombe da :D .

 

Det som mange legger merke til folk som skriver med sms språk og blir rabiat når noen eks snakker om doom 3 og hvor mange fps osv de får, slike tråder kryr jo over av folk som absolut ikke liker at noen har lastet ned slike ting. Så derfor så kunne det ha vært lov å diskutere slikt uten at slike ting skjer, gode tråder blir ødelagt av sånt. Hvorfor får ikke de som driver sånt advarsler på lik linje med andre som oppfordrer til piratering?

Lenke til kommentar

QUOTE (LilleG @ 06/08/2004 : 18:36)
QUOTE (psilocybe @ 01/08/2004 : 12:10)
Postcount +1? :)

Heller du som ville ha en +1 der

Eller kanskje du? :whistle:

 

Men så det er sagt, jeg er helt enig i det trådstarter sier. Hvis en stakkar feilposter, eller noe sånt, så kommer det som sagt en hel gjeng og spammer tråden. Da er det faktisk DE som bryter retningslinjene.

Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 06/08/2004 : 19:05)
QUOTE (LilleG @ 06/08/2004 : 18:36)
QUOTE (psilocybe @ 01/08/2004 : 12:10)
Postcount +1? :)

Heller du som ville ha en +1 der

Eller kanskje du? :whistle:

 

Men så det er sagt, jeg er helt enig i det trådstarter sier. Hvis en stakkar feilposter, eller noe sånt, så kommer det som sagt en hel gjeng og spammer tråden. Da er det faktisk DE som bryter retningslinjene.

De å bryter rettningslinjene!. Slik reglene er i dag så bryter faktisk de som feilposter om wares osv rettningslinjene og de som spammer er de som er værst for tråder blir helt ødelagte av komentarer som *raportert* osv :cry:

Lenke til kommentar

QUOTE (Vice @ 01/08/2004 : 14:02)
Det holder da i massevis om én som vil leke "warezpoliti" sier ifra. Det er totalt latterlig er at en hel haug med skrullinger så må gjenta og spamme tråden med det samme etterpå.  :mad:

En behøver ikke å si ifra en gang! Det er bare å trykke raporter så forteller det "ordentlige" politiet på forumet hva som skal og ikke skal gjøres!

 

Men jeg hadde ikke blitt lei meg om det hadde kommet en katogori for warez her! Vil ikke påstå at jeg har kjøpt så mye av det som befinner seg på min PC ;), så et sted en kan diskutere forskjelligt anngående dette hadde vært fint :yes:

 

Edit: Leif hjalp med å skrive!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...