_Ch|nkY_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) DOOM III er klar får nedlasting... Men kun på 3 cd-er. Kan dette stemme?? SORRY for at jeg postet det her!!! Hehe. har nåk ikke lest retningslinjene nei Endret 1. august 2004 av _Ch|nkY_ Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Wrong posting..... :!: Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Warez har lite å gjøre på dette forumet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Huff, illegal warez... Jeg har en liten anelse om at du ikke har lest retningslinjene! Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Kanskje du får en liten sommerferie fra forumet... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 ville slettet innlegget jeg _Ch|nkY_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg