B4stian Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 vurderer å kjøpe en lcd-skjerm til pcen snart, min 20" widescreen. noen som har noen ideer?? max 25000!!! (kjekt å få skjermene til innkjøpspris ) Lenke til kommentar
Race_boy Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Komplett har en http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121787&cks=PRL Men hvor mye penger skal du legge til en ny LCD skjerm?? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5941 Om du ikke har lest den så anbefaler jeg at du gjør det. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 bare er på utkikk for kan få de en del billigere gjennom jobben.. har jo en grei 17" lcd nå da.. men til neste år blir det nok ny skjerm!! Lenke til kommentar
boosting Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Grøsser når jeg ser overskriften. HVILKEN LCD skjerm, ikke hvordan. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Ser at han i utganspunktet ser etter en widescreen skjerm, og den Eizo skjermen lengre oppe er 4:3 (1600x1200 oppløsning). Har enda til gode å få prøvd de selv, men utifra det jeg har hørt er de nye skjermene til Apple noe av det bedre du kan få når det gjelder større lcd-skjermer. Kan finne mere info og pris på applestore. 23" Cinema HD sjkermen der koster nesten 20k, så den burde være innenfor budsjetett ditt. Har en oppløsning på 1920x1200 som gir en "aspect ratio" på 16:10. Dette er det nærmeste man kommer ekte widescreen (16:9) på lcd-skjermer idag (som jeg har sett). Om du ser etter andre alternativer, ligger det endel andre 23" lcd-skjermer i hw sin produktguide (under skjermer, lcd, 23"). Ser ut som om du må opp i 23" for å få en lcd skjerm med tilnærmet widescreen "aspect ratio". *typos* Endret 1. august 2004 av vembi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå