Hiromika Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Bare jeg som ikke får inn Akersmic eller har de nedlagt nettsiden!? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Konkurs, flat broke, annihilated, terminated ...... Lenke til kommentar
Murty Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 er det bare jeg som ikke har hørt om akersmic? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Konk... http://www.mic.no/mic.nsf/home/bransjeregi...822584039427328 ... Lenke til kommentar
Hiromika Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Greit om de kunne ha sendt en mail da siden jeg hadde forhåndsbestilt no...så man slipper å vente "evig" liksom Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Begynner å bli endel måneder siden de satte kroken på døra. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Synes det var like greit at det gikk som det gikk med dem. Opplevde mye dårlig kundeservice fra dem. Husker jeg forhåndsbestillte Championship Manager fra dem. Det kom aldri. Jeg purret og purret, uten hell. Til slutt ga jeg opp, og kjøpte det et annet sted. Enden på visa var at jeg plutselig uten forvarsel mottok Championship Manager i posten nesten et år etter utgivelsesdatoen. Sikkert mange andre som har positive erfaringer, men jeg personlig mener de sugde på det aller meste. Også med tanke på pris. -z00l- Lenke til kommentar
frustata Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Sikkert mange andre som har positive erfaringer, men jeg personlig mener de sugde på det aller meste. Også med tanke på pris. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 ja, akers mic var ok for 5-6 år siden, men i dag er vel platekompaniet den klart beste butikken (cdon.com på nettet er jo også bra da!) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 ja, akers mic var ok for 5-6 år siden, men i dag er vel platekompaniet den klart beste butikken (cdon.com på nettet er jo også bra da!) Cdon.com er dyre på spill, elkjøp er vel den billigste ser det ut som. Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Var vel andre gangen akersmic gikk konk. De var konk for en 3-4 år siden også, men da ble virksomheten reddet av investorene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå