destroyy Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har nå kjøpt meg 80mm papst vifte (12db) meninga er å bytte den ut med den jeg har i psu nå, men hvilken ledninger skal jeg ta på min papst? for på den er det 3 ledninger, en hvit,en rød og en blå, å det er bare 2 ledninger på den som står i nå, så jeg trenger litt hjelp Ber om å få flytte denne vis den ikke passer her, mente dette var et bra sted å ha den hvertfall Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvit og rød på henholdsvis sort og rød i PSUen. Lodde dem sammen eller tvinne dem sammen hvis du ikke gidder å gjøre mere... Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 ops, tok rød å blå jeg, men funker fordet, men da funker ikke temp sensoren Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvit og rød på henholdsvis sort og rød i PSUen. Lodde dem sammen eller tvinne dem sammen hvis du ikke gidder å gjøre mere... Nei for all del! Den hvite er sensoren! På Papst-vifter er den blå ledningen jord, og den røde er tilkobling til +12V. I PSU-en din er den svarte vifteledningen jord, og rød +12V. Du trenger ikke sensoren, den måler ikke temperatur, men omdreiningshastighet. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Av gammel vane var jeg sikker på at det ble slik jeg beskrev.... sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå