erlendbj Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg skal kjøpe meg en ny DVD spiller, helst en som tar alle format. Har sett på 2 stk: Philips DVD737, koster 1600 kr JVC XV-N316, koster 1400kr Hvilken bør man velge, og er det evt andre jeg bør vurdere? mvh erlend Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Legg til litt mer penger og kjøp deg Pioneer DV575. Den spiller flere formater, har bedre bildedel og er av et helt annet kaliber enn de billige spillerne til både jvc og philips.... DV575 koster 1999,- Lenke til kommentar
Ninpo Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 kjøp Asono http://asono.com/no/product_info.php?products_id=307 den fikk terningkast 6 hos DinSide Eller kjøp Kiss Dp 500 Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Pioneer DV575 (kr. 1995 på komplett.no) er en sikker vinner, ja (men ahrrg, hvorfor må Pioneer lage ting i 42 cm bredde?!? ). Et billigere alternativ er Denon DVD-1710 (kr. 1398 på hifiklubben.no). Har testet denne selv, overraskende bra. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Eller kjøp Kiss Dp 500 genial spiller som du bare legger i netverk med datan og kan da streame lyd og bilde fra hd , men jeg ville anbefalt en nyere spiller fra kiss sinden denne begtyner og bli gammel og det er bedre spillere som tar flere formater ( fra kiss da) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 kjøp Asono http://asono.com/no/product_info.php?products_id=307 den fikk terningkast 6 hos DinSide Eller kjøp Kiss Dp 500 Asono's DVDX70 er en sikker vinner Tar alt av formater (i hvert fall alt jeg har prøvd) også har den støtte for undertekster også. Lett å oppgradere til ny firmware, også er den meget billig i forhold til ytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå