PCen Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hei Vi har en PC i båt, som i BIOS er satt til å "AC power loss restart". Meningen er at PCen skal starte når den får strøm. Det er ingen av og på bryter på PCen. Problemet nå er at PCen starter ikke som den skal, når jeg prøver å starte den, kommer det bare et blink i lampen på CD-Rom, så skjer det ikke mer, jeg kan om jeg legger øret inntil høre en svak tikkelyd fra CD-Rom. Får å klare å starte PCen så må jeg gjerne slå av og på strømmen 5-10 ganger får at den skal starte.. Hva kan være problemet? På forhånd takk for svar MVH Tommy Endret 1. august 2004 av PCen Lenke til kommentar
z00l Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Setter fingeren på at du ikke har verdens beste strømforsyning. -z00l- Lenke til kommentar
PCen Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 hmmm bruker en Mascott omformer som konvertere fra 12 til 24V den er på 4 amp og det skal holde i massevis, den helt ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå