the animal Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 jeg har brukt dette nedlastningsprogrammet gasnke lenge nå(en stund det er) jeg har strupet Uploaden til 6 Kbs men enda laster jeg på bare 1-3 Kbs ned det jeg laster ned har ca 400 som deler og 30 som er ferdig lastet ned(seed) hva skal jeg gjøre?? før så lastet jeg ned på 120 kbs men nå NEI da MVh animal Lenke til kommentar
Porky Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvilken versjon bruker du? Bruker du en beta versjon? Lenke til kommentar
Høyland Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 du må åpne portene som brukes. Jeg stod også igjen med 4-5 kbs tidligere. Nå laster jeg ned ofte i max hastighet (2mbit) husker ikke hvilke porter men ta en liten Google så finner du nok ut av det. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Hvilken versjon bruker du?Bruker du en beta versjon? 2.1.0.4 versjonen bruker jeg å hvem porter er det snakk om her?? Lenke til kommentar
adale Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 du kan bestemme hvile porter som brukes selv. Det kan også være smart å velge andre enn standard Bittorrent porter 6380-6390, fordi noen trackere nekter å la deg koble til dersom dissse portene brukes. Selv bruker jeg torrentstorm for øyeblikket, men vurderer å gå tilbake til Azureus. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hmm. Eg lasta ned og installerte Azureus, og oppdaga etterpå at det inneholder adware. (Lasta ned frå download.com.) Er det versjoner ute uten adware/spyware? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Azureus bruker kun 1, en, port, og den kan du sette opp selv i konfigurasjonen. nmedaas: http://prdownloads.sourceforge.net/azureus...up.exe?download Endret 1. august 2004 av Slettet-rXRozPkg Lenke til kommentar
Høyland Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 jeg åpnet 6380-6390 portene og noen minutter etter var jeg oppe i over 100kbs Lenke til kommentar
the animal Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 jeg åpnet 6380-6390 portene og noen minutter etter var jeg oppe i over 100kbs åssen åpner jeg disse portene som azureus bruker?? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 først må du velge en port. Deretter må du inn i routeren/brannmuren din. Har du XP firewall på, ville jeg skrudd den av. Hvis du har NGT, kan du ta en titt på www.relativt.no for guider om hvordan åpne/forwarde porter. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 I de nyere versjonene av azureus er download og upload proporsjonale med hverandre. Høy upload = høy download Lenke til kommentar
the animal Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 ok da uploader de på 10 Kbs men jeg downer bare på 2 kbs jeg har en 3com router som deler ADSLen på 2 pcer, det er hovedsaklig bare jeg som bruker nettet så den andre stjeler ikke det er det noen som vet åssen jeg åpner disse portene på en 3om router med innebygget Firewall Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 I de nyere versjonene av azureus er download og upload proporsjonale med hverandre. Høy upload = høy download Bullshit Dette gjelder alle Bittorrent klienter, og ikke spesielt Azurius. Hvis du laster opp med høy hastighet, er sjansen større for å bli foretrukket av en annen peer som også laster opp med stor hastighet. Eller sagt på en annen måte: Det du laster ned, kommer antagelig fra andre klienter enn Azureus. De bruker kanskje Torrentstorm, G3,Bittorrent orginal-klienten osv. Og det du laster ned er bestemt av disse, ikke Azureus. Geir Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 ..og bare så det er sagt; Azureus inneholder *IKKE* adware av noe slag. Fikk du med noe slikt hentet du ned feil program. http://azureus.sourceforge.net/ er riktig site. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Share ratio sier bare jeg Men det er jo ikke så lett når man sitter med 256 kbps ut Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Bruk en port imellom 49152 og 65535 en plass! Er disse som blir anbefalt nå! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hei Jeg bruker Bit-Storm eller noe. jeg åpnet port 6850-6899 i min router jeg bruker da port 6855-6899 , med en gang da så kom jeg opp i 80 kbs . Før hade jeg ike åpnet porter til den og da fikk jeg MAX 40 , min max hastighet er 140 kbs . Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Feilpostet i hardware -> internett ov nettverk (dette omhandler ikke hardware). Flyttes. Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 jeg har brukt dette nedlastningsprogrammet gasnke lenge nå(en stund det er) jeg har strupet Uploaden til 6 Kbs men enda laster jeg på bare 1-3 Kbs ned det jeg laster ned har ca 400 som deler og 30 som er ferdig lastet ned(seed) hva skal jeg gjøre?? før så lastet jeg ned på 120 kbs men nå NEI da MVh animal først og fremst, om du ikke lar folk få laste ned fra deg så ødlegger du bare for alle! Ratioen skal være MINST 1! Det kan hende det går sakte pga du ikke har åpnet portene du burde i routeren? Jeg åpnet port 8080 i routeren og stilte Azureus til og bruke den samme porten! Jeg laster ned med flere 100 kb/s Lenke til kommentar
the animal Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 hvor skal jeg gå for å Åpne disse portene da??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå