Gå til innhold

S700 VS T5100

Anbefalte innlegg

Hvilken en av disse to er av å anbefale?:) Skal som sagt kjøpe meg en ny mobil rundt juletider. Det står mellom en av disse da skjønner dere:)

1. Tror dere prisen på LG T5100 blir mye?

2. Evt når kommer disse ut?

Så ja, hvilken en er den beste?;) Takk på forhånd! :w00t:

Edit: Ingen som vet noe om det?!

Endret av HybRis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som jeg sa i en annen tråd om en som sa prisen han trodde skulle bli på s700, så er 6000 veldig drøy. s700 kommer nok til å bli en veldig bra telefon, men den er ikke noe p900. prisen på den kommer nok til å legge seg på rundt 5000. akkurat som nokia 7610.

Lenke til kommentar

Men T5100 er jo laget for å lage GODE bilder.. Blir ikke de hakket bedre enn S700 sine da? Eller tar jeg totalt feil nå? :p Liker klapptelefoner jeg, så jeg har en liten "knapp" for T5100;) Men er da så svært usikker:s

S700 sin meny, blir vell ikke så rotete som f.eks Nokia 6600? Forid, bah, mer bal enn den, må vi lete lenge etter!

Lenke til kommentar

Blir S700 en ny profftelefon? som har alt? Slik som N 6600? Fordi, den (6600) har endel crap som jeg ikke har bruk for. Det jeg vil ha er jo en mobil med BRA kamera/skjerm, (helst klapp tlf, som denne nesten er:p) Radio er en +, ir, kalender og slikt. Altså, hvordan bli størrelsen til denne mobilen iforhold til Samsung's E700? Er den mye større? :(

EDIT: Kommer S710 til europa? så den her: http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=...g_t5100-706.php

Endret av HybRis
Lenke til kommentar

Det vil med andre ord si at S700 er ganske stor. ikke blir den spesielt lett heller, men husker ikke vekten..

Og for å svare på noe du spurte på i en annen tråd, så skal det gå å filme med T5100.

Endret av zlinky
Lenke til kommentar
Blir S700 en ny profftelefon? som har alt? Slik som N 6600? Fordi, den (6600) har endel crap som jeg ikke har bruk for. Det jeg vil ha er jo en mobil med BRA kamera/skjerm, (helst klapp tlf, som denne nesten er:p) Radio er en +, ir, kalender og slikt. Altså, hvordan bli størrelsen til denne mobilen iforhold til Samsung's E700? Er den mye større? :(

EDIT: Kommer S710 til europa? så den her: http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=...g_t5100-706.php

Husk at viss du vil ha ir og bluetooth, så er har ikke Lg T5100 det.

Jeg hadde valgt S700. Den har både ir og bluetooth. :D

Lenke til kommentar

Vell, dere sier masse positivt om SE S700, men jeg er litt urolig for størrelsen. Vil ikke ha en stor "stein" i lomme om dere skjønner:p Men hvem vet, kanskje kommer det nye mobiler rett etter jul, som er klapptlf som passer meg bedre:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...