hgu Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har noen erfaringer med dette? Gainward GeForce 6800 GT 256MB DDR3 AGP, "Ultra/2400 Golden Sample", Retail Ser ut til å være det eneste kortet du får kjøpt for tiden (I alle fall på Komplett) Ytelsen er vel sikkert bra, men det er noe dyrt. Et viktig punkt for meg er støy. På forhånd takk (dette forumet er suverent) Doom Awaits us all! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Tja, hvis det er det kortet som er avbildet hos komplett og ikke referansekortet til Gainward så vil jeg anta at det er det beste GT kortet du får kjøpt for øyeblikket, både med tanke på ytelse og støy. Men dette er en antagelse fra min side. Du kan prøve å lese denne tråden for å se om du blir noe klokere Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har en kompis har som har et POV 6800GT, han er visst veldig fornøyd! Hvis pris er viktig kan du gå for konkurrenten ATI's svar på 6800GT, X800PRO (Bare et tips ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå