atrax Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Er dette bare en testfase, eller drømmer jeg kanskje? For følgende står nederst når jeg skal skrive innlegg: Du kan legge ved en fil i innlegget. Maksimal filstørresle: 41.02mb Til og med flere stavefeil! Filstørresle -> filstørrelse og mb -> MB! Edit: Neimen så artig! Thumbnails og greier! Er maksimal filstørrelse per innlegg, eller alle innlegg tilsammen? Og er denne plassen [tilgjengelig plass på serveren] / [antall brukere] ? Siden et såpas rart tall som 41.02 stod oppført. Endret 1. august 2004 av atrax Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Er vel bare å teste det? edit; jeg testet med et JPEG-bilde i denne posten, men fikk da beskjed om at det enten var noe galt med filen, eller at filtypen ikke er tillatt. Ser dermed ut som om filvedlegg er enablet, men ingen filtyper. edit2; nå funket det plutselig. kanskje det var noe med den 6,3MB store bildefilen? (tok så stort for å se om 41.02MB forandret seg). Endret 1. august 2004 av jallakim Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hvis vi nå sier at tallet 41,02 MB kommer fra regnestykket [tilgjengelig plass på serveren] / [antall brukere], vil også [antall brukere] * 41,02 = [tilgjengelig plass på serveren]. På hw.no forumet er det ca. 50000 medlemmer, så regnestykket blir 50000 * 41.02 MB = 1,96 TB. Dette er ikke en umulig størrelse for en webserver, så det er muligens korrekt; spesielt ettersom jeg har observert at størrelsen på tillatte filer var 50MB for en tid siden. Endret 1. august 2004 av aadnk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg