Marcelo Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) jeg har klart å øddelege den gamle pc`en min sin strømforsynning. hadde vert kjekt om noen kunne si kor jeg kunne få tak i en ny til den får jeg elsker å spille gamle spill og alle går ikke på nye pc`er iallefall ikke de med win xp Endret 1. august 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Siden du er på jakt etter en strømforsyning til en såpass gammel maskin, ville jeg ikke kjøpt en ny. Jeg ville heller ha gått til Elkjøp og andre butikker som tar imot gammelt elektrisk utstyr, og spurt om du kan få en gammel PC om de har en stående. Vips, så har du en kasse med godsaker! Med litt flaks virker den også, og den er muligens raskere enn din Pentium 90, men du har i allefall fått en PSU du kan bruke. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Eller spørre noen pc venner om de har noen gamle psu'er liggende. Selv har jeg en skuff full av gammelt og nytt datautstyr, inkludert 3 psuer, og jeg er sikkert ikke den eneste! Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg har tilgang til en gammel compaq presario med en 90 mhz prosessor... men veit ikke om strømforsyninga kan være kompatibel med den gamle maskina di, siden compaq har en del egne, sære standarder... kabinettet er forøvrig av den flate typen til å putte skjermen oppå. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Det er en 90mhz compaq presario jeg og har og det var liksom det jeg vett ikke om noen annen så har akkuratt den pc`en hadde du vert villig til å kanskje selge strømforsynningen eller kanskje like så greit hele pc`en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå