Gå til innhold

F*** for forest ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hurra, SBS. Saklig kommentar. Jeg liker faktisk The Cumshots. Du kan krype tilbake til hula di med R&B-musikken din. :p

R&B-musikken min?

Jeg hører da for det meste på Death Metal (og det meste annet, men som sagt... mest av dette), så den kommentaren kan du stappe et visst sted heh.

edit:

Og for å gjøre det litt mer saklig...

Cumshots lager veldig standard rock 'n roll med veldig middels skrike vokal. Veldig forutsigbare og kjedelige riff. Funker på en sang eller to, men ikke på _alle_.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Cumshots lager veldig standard rock 'n roll med veldig middels skrike vokal. Veldig forutsigbare og kjedelige riff. Funker på en sang eller to, men ikke på _alle_.

Jepp, at bandet må ha et par som kopulerer på scenen sier jo mye om hvordan dem får oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Så det du sier er at Cumshots må ty til ekstreme metoder for å markedsføre seg, siden de.. ehm.. suger?

Eller at det var FFF som presset seg inn kun for egen vinning?

:ohmy:

Neineineinei.

Jeg bare så noe om at Cristopher Schau er desperat osv, og ville minne om at han bare sa ja, ikke pushet på for å få til "stuntet".

Edit: var vel meg du sikta til?

Endret av nr.4
Lenke til kommentar

må sig meg enig med larsP her, det er sykt at litt puling er så jævli grusomt, men drap og vold i ett på tv hver dag det er helt greit.

hele greia her minner om når janet jackson viste puppen under superbowl, det var lissom så grusomt og mange folk som hadde besvimt av sjokket og greier, men det faktum at 12000 mennesker nesten blir drept hvert år av våpen der eller all volden på tv, nei det gjør ikke noe.

Lenke til kommentar

Mer offentlig puling burde vært påbudt.

Offentlig ansatte pulere på hver strand ( trengs nå som ingen går toppløs som de gjorde i gode gamle brenn-den-den-jævla-kapitalist-imperialistiske-maktovergripende-bh-symbolverdifullendte dager).

Trekk det fra kirkeskatten min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...