LarsP Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hurra, SBS. Saklig kommentar. Jeg liker faktisk The Cumshots. Du kan krype tilbake til hula di med R&B-musikken din. Lenke til kommentar
gjermundnes Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Er sex noe som skal være privat eller er det ok og gjøre det på åpen scene? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Samme det vel? privat eller på åpen scene. Underholdning er det uansett... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hurra, SBS. Saklig kommentar. Jeg liker faktisk The Cumshots. Du kan krype tilbake til hula di med R&B-musikken din. R&B-musikken min? Jeg hører da for det meste på Death Metal (og det meste annet, men som sagt... mest av dette), så den kommentaren kan du stappe et visst sted heh. edit: Og for å gjøre det litt mer saklig... Cumshots lager veldig standard rock 'n roll med veldig middels skrike vokal. Veldig forutsigbare og kjedelige riff. Funker på en sang eller to, men ikke på _alle_. Endret 1. august 2004 av SBS Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Cumshots lager veldig standard rock 'n roll med veldig middels skrike vokal. Veldig forutsigbare og kjedelige riff. Funker på en sang eller to, men ikke på _alle_. Jepp, at bandet må ha et par som kopulerer på scenen sier jo mye om hvordan dem får oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Helt uvesentlig, det er at CS er med som er vesentlig for hva du kan forvente... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Altså, Christopher har gjort årets mediakupp. Si hva du vil om han som person, men det han gjennomførte på Quart'n var genialt sett sånn PR-messig. SIIIIEG CHRIST. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Var vel ikke Schau som tok initiativ til dette (morsomme) påfunnet... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Han som til syvende og sist trykket på knappen da. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Det var det ja. Poenget var bare at The Cumshots ikke nødvendigvis gjorde dette for PR sånn egentlig. At de hadde PR i bakhodet da de sa ja kan godt hende, men ja... man skjønte poenget med at jeg nevnte det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Så det du sier er at Cumshots må ty til ekstreme metoder for å markedsføre seg, siden de.. ehm.. suger? Eller at det var FFF som presset seg inn kun for egen vinning? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Så det du sier er at Cumshots må ty til ekstreme metoder for å markedsføre seg, siden de.. ehm.. suger? Eller at det var FFF som presset seg inn kun for egen vinning? Neineineinei. Jeg bare så noe om at Cristopher Schau er desperat osv, og ville minne om at han bare sa ja, ikke pushet på for å få til "stuntet". Edit: var vel meg du sikta til? Endret 1. august 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 "desperat"... Min gode mann. Jeg tror nok Christopher visste 110% hva han gikk til. Han så muligheten til litt gratis PR og han tok den. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Er ikke som om Christopher Schau er en mann som TRENGER mer PR. Han er da alltid i rampelyset uansett. Så må nok si meg enig med LarsP, Desperat er han nok ikke... Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 må sig meg enig med larsP her, det er sykt at litt puling er så jævli grusomt, men drap og vold i ett på tv hver dag det er helt greit. hele greia her minner om når janet jackson viste puppen under superbowl, det var lissom så grusomt og mange folk som hadde besvimt av sjokket og greier, men det faktum at 12000 mennesker nesten blir drept hvert år av våpen der eller all volden på tv, nei det gjør ikke noe. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Mer offentlig puling burde vært påbudt. Offentlig ansatte pulere på hver strand ( trengs nå som ingen går toppløs som de gjorde i gode gamle brenn-den-den-jævla-kapitalist-imperialistiske-maktovergripende-bh-symbolverdifullendte dager). Trekk det fra kirkeskatten min. Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Puling på offentlig sted burde ikke gjøres til et tabu av samfunnet. Tenk på den skammen de stakkarne som blir tatt får føle på kroppen (og i lommeboka)! Nudisme og puling hvorsomhelst ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå