Gå til innhold

F*** for forest ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cumshots hadde en spesiell konsert på quarten me solist schau.

To stk. miljøaktivster hadde en heftig kosestund på scena.

De skadet ingen og egentlig påvirker det oss svært lite.

Sprer dette dårlig sammfunsmoral , eller gjør det ikke det?

Skadet det ingen? Om man tenker på at hvert tiende barn er blitt misbrukt på et eller annet vis og det var mange barn tilstede under konserten, ikke vet jeg, men vil tro at det ga en god del ungen grusomme flashbacks.

Men så skal det også sies at under ikke har en dritt å gjøre på en cumshots-konsert.

De gjorde ikke særlig annet enn å utøve sivil ulydighet for å sette fokus på en sak, men as usual i vårt flotte Norge så blir folk hysteriske og skriker og bæljer over måten det ble gjort på. Hvor mange har etter stuntet faktisk gjort noe for regnskogen? Hvor mange politikere har løftet en finger for å selv sette fokus på regnskogen? INGEN! Men å kritisere de stakkars aktivistene, DET kan de.

Lenke til kommentar

Tenker han fyren på 28 (?) har funnet en glimrende metode for å "f*cke" så mange unge og litt smådumme/rødnaivistiske kåte jenter uten at det er ufint. Sålenge pengene fra akten går til en god sak er vel saken biff tenker jentene. Jeg er igrunn intressert i hva denne organisasjonen har å reddet av trær?

Lenke til kommentar

Det var lenge ikke noen som ville ha de pengene de tjente til den "gode saken".

FiskePinna, om han ahdde hatt sex med hun jenta som vel var 22(?) hadde det alikevel ikke vært ufint uansett da. Ble jo mer "ufint" at de gjorde det forann en hau av tilskuere.

Lenke til kommentar
Det var lenge ikke noen som ville ha de pengene de tjente til den "gode saken".

FiskePinna, om han ahdde hatt sex med hun jenta som vel var 22(?) hadde det alikevel ikke vært ufint uansett da. Ble jo mer "ufint" at de gjorde det forann en hau av tilskuere.

Personlig ser jeg ikke noe galt i at de hadde sex på scenen. Jeg regner med at publikumet var stort sett voksent, og hvis man blir støtt av at noen har sex i 2004 så får man krabbe ut av steinen man har ligget under og se på det gjennomseksualiserte samfunnet vi har. Det jeg er intressert i er hva denne organisasjonen faktisk gjør for regnskogen, eller om dette er et enekeltmannsforetak for å gi unge miljøraddisjenter en stiv en under skjørtekanten? Hadde det vært greit om mister Regnskog var 66 år?

Lenke til kommentar
Personlig ser jeg ikke noe galt i at de hadde sex på scenen. Jeg regner med at publikumet var stort sett voksent, og hvis man blir støtt av at noen har sex i 2004 så får man krabbe ut av steinen man har ligget under og se på det gjennomseksualiserte samfunnet vi har. Det jeg er intressert i er hva denne organisasjonen faktisk gjør for regnskogen, eller om dette er et enekeltmannsforetak for å gi unge miljøraddisjenter en stiv en under skjørtekanten? Hadde det vært greit om mister Regnskog var 66 år?

Vel... Du har sikkert ikke lest så mye om dette FiskePinna, men vi kan jo få fakta på bordet først.

1. De er samboere

2. Det er bare et enkeltmannsforetak som har samlet inn rundt 200 000kr, men ingen vil ha pengene

3. Det er ingen utnytting med inne i bildet

4. Det var flere tilskuere under 16 år på Cumshots konserten og dette kan virke støtende for noen

5. Hva var poenget? Det var jo rett og slett bare for å provosere og nå er det ihvertall minimale sjangser for at de pengene kommer regnskogen til gode i det hele tatt.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
4. Det var flere tilskuere under 16 år på Cumshots konserten og dette kan virke støtende for noen.

Det er akkurat det der som gjør meg så fly forbannet. Sex: støtende i år 2004? Vi omgir oss med ultravold og tortur _daglig_, men med en gang det blir litt knulling (i mangel av et bedre ord) så kommer mørkemennene fra KrF (og resten av idiotfloraen) med sin moralske pekefinger. Huff, om 20 år har vel ingen et sunt forhold til sex. :no:

Lenke til kommentar
Det er akkurat det der som gjør meg så fly forbannet. Sex: støtende i år 2004? Vi omgir oss med ultravold og tortur _daglig_, men med en gang det blir litt knulling (i mangel av et bedre ord) så kommer mørkemennene fra KrF (og resten av idiotfloraen) med sin moralske pekefinger. Huff, om 20 år har vel ingen et sunt forhold til sex. :no:

Drit i om det er "galt" at folk blir støtt av det, men det er faktisk noen som gjør det.

Hadde du giddet å betale deg inn på en konsert for å se to folk pule på scenen i ti minutter?

Lenke til kommentar

Joda, sure. Men, når man drar på en konsert med Christopher og company så bør man tåle såpass. Jeg synes denne hendelsen plasserer seg på toppen av kransekaken. Sex er sykt, syndig og det ødelegger livet til mennesker +++.

Og ja, jeg var der - jeg så penisen.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal overdrive alt.

Sex er jo det mest naturlige som finnes! Vi burde ikke se på det som tabu.

I 2004 er det nok ikke mange som synes det heller. Norge er et land som er gjennomsyret av sex. En god del av skylden kan America ta.

Hollywood og media i America har stor innflytelse på resten av Verden. Ihvertfall Europa. Vi har merket i lang tid at vi har blitt Amerikanisert.

Sex er en fantastisk og helt naturlig ting, men jeg liker ikke den utviklingen som har skjedd de siste åra. 12-13 åringer har sex i dag. Jenter med kanskje dårlig selvtillit, føler seg spesiell når de roter og har sex med andre gutter.

Så sånn sett er jeg litt enig i de som kritiserer cumshots-stuntet, men de gjorde bare en helt naturlig ting. De har jo faktisk fått folk til å snakke ihvertfall litt mer om regnskogen da. Men jeg tror ikke stuntet hadde så stor effekt på regnskogen og fredingen. Folk og media har kun fokusert på det faktum at de hadde sex, ikke hvorfor de gjorde det.

Lenke til kommentar

Jeg synes bare det er dumt, denne Schou som må overgå seg selv i og sjokke for hver gang. Og media er med, sjokk-sex, sex-sjokk, særlig nå i agurktiden er media og de som leverer slike ting helt avhengige av hverandre.

Vitner om lite oppfinnsomhet, selvfølgelig vil ingen ha pengene fra disse to og bli linka til slikt tull.

Synes synd på mødrene jeg :p

Og nei, ingen bør ta med ungene sine på Cumshots.

:thumbdown: Ikkje kan de spille heller. :no:

Bare min mening.

Lenke til kommentar
Hadde du giddet å betale deg inn på en konsert for å se to folk pule på scenen i ti minutter?

Jeg var tilstedet under hele konserten, og vil egentlig bare legge til at konserten i seg selv var en av de bedre på Quarten i år :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...