Marvil Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Jeg har et Cinergy 400 TV-kort som jeg nå bruker som TV-apparat. Har for tiden bare NRK1 og TV2 å se på, men flytter om 14 dager og nye bopellen har visstnok kabel-TV.. Må jeg investere i et TV-apparat, eller kan jeg fremdeles bruke tv-kortet til å få inn alle kanalene..? Litt fint å bruke maskina, da jeg da slipper å betale lisens da en datamaskin ikke blir regnet som TV-apparat.. Endret 1. august 2004 av Marvil Lenke til kommentar
ter_kris Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Visst kan du se alle kanalene! Det er bare å plugge kabelen rett i veggen og la kortet søke etter tilgjengelige kanaler. I finnes det jo software "der ute" som kan gi deg tilgang til kodede kanaler som du ellers må betale ekstra for. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvilke programmer feks? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 HM, satse på at det funker da.. Hvilke programmer er det snakk om ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå