Doktor Progg Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg har en DVD brenner og en CD brenner på samme IDE kabel/kanal. Når jeg brenner en vanlig datacd (bruker DiscJuggler), ligger brennespeed'en på 18x max.... brenneren er en 32x cd-r. Kan det være fordi jeg har 2 brennere på samme kabel? Det er ingen biggie altså, men det tar jo tross alt et par minutter lengre enn det burde. Tips? PS. Jeg har ingen ledige IDE kanaler åpne, men derimot står en s-ata kanal åpen. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Skal fønke bra det. Sjekk at DMA er på. Kva om du brenner CD'n med DVD brennern din? Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Det har jeg ikke prøvd. DVD brenneren brenner 16x på cd-r, så... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Finnes det ikke en regel for hvem som skal stå nærmest til hk på kabelen ? synes du har en god speed jeg, sitter her med 4x4x20 og tusler meg avgårde.. Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Joda, men det er litt irriterende. På en annen pc så brenner jeg på 32x (tar ca. 3 min) mens her får jeg 18x (5 1/2 minutter). Jaja, krise er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå