Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
helt greit kabinett det...men lite du hadde gjort selv der.. :(

5658418[/snapback]

Hva mener du med det?

Det er jo ikke særlig man kan gjøre uansett, det er jo ferdig modda (*woho* :ermm: )

5659221[/snapback]

Har det samme selv, nesten (Raidmax Cobra), er ikkemye man kan gjøre på det nei.. Den største endringen er vel ny front, ellers bir det bare småting ... Skal forresten modde mitt snart :D Bare gyve løs med dremlen tenker jeg : )

Lenke til kommentar
Heilt greit kabinett det der ja.. men mitt er bedre! mitt er BEST!

har ett slikt ett<3<3<3<3 :love:

5660432[/snapback]

Konklusjon: Nei.

5660503[/snapback]

^^ what he said :thumbdown:

5660532[/snapback]

Word!

Heilt greit kabinett det der ja.. men mitt er bedre! mitt er BEST!

har ett slikt ett<3<3<3<3 :love:

5660432[/snapback]

Det var vel å ta litt i..

5660535[/snapback]

WORD!

Lenke til kommentar

utrolig mye kult man kan bruke gammle strømforyninger til :D fant et gammelt kabinett da jeg var hos skrotern i dag og bestemte meg fort for å ta det med hjem :whistle: så plukket jeg ut det som var intresant og kastet det..sitter nå med en 200w strømforyning som jeg har fikset litt på så nå har jeg case-mods uten for kabinette :tease: på pc hylla mi :love: 2x30cm blackligth og 1x30cm rød :dribble:

Lenke til kommentar
Har et soprano kabinett, men det bråker noe så sinnsykt, er det sånn til flere eller?

får jo ikke til og sove om natta med maskina på. :(

5662199[/snapback]

hehe,, du blir vant til det. lager en del støy. men hvis du skaffer eg en viftestyring eller nye vifter så blir den en del stillere. Skal prøve å få reparert min viftestyring snart.

Lenke til kommentar
Har et soprano kabinett, men det bråker noe så sinnsykt, er det sånn til flere eller?

5662199[/snapback]

Kan du koble til viftene med en molex kontakt? Hvis du kan det er det bare å bytte om fra den gule til den røde kontakten. Da går de på 5V istedenfor. Jeg gjorde det på en dum 80mm vifte jeg fant i går, og den hører man ikke(men så blåser den ikke så bra heller da :p ). Hvis det er en slik 3-pins viftekontakt så går det fint å gjøre det da også, bare ofre en hun-molex. :yes:

Lenke til kommentar
Hæ? :ermm:

Skjønner ikke så mye på molex og alt det der , men det er 2 ledninger fra vifta, den ene er sånn jeg setter i PSU og den andre er en likens som den på prosessoren.

5662932[/snapback]

Se på det bildet her:

molex.jpg

Normalt sett så er vifta koblet på en svart og den gule ledningen(12V). Hvis man da bare bytter plass på den ledningen som er koblet til den gule, og flytter den til den røde(5V), så skal vifta kunne gå på under halve hastigheten. :yes:

Skjønte du?

Men nå burde vi kanskje ikke gå mer off topic ;)

Lenke til kommentar

5662199[/snapback]

kjøp sov i ro :tease: hehe..du burde vurdere å kjøpe nye vifter eller koble om i kabelen så de ikke er så kraftige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...