Complexity Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 var jo ganske greit egentlig. men du burde ha flere ledvifter. fordi de lyser jævlig godt ut av slike kabinett Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 var jo ganske greit egentlig. men du burde ha flere ledvifter. fordi de lyser jævlig godt ut av slike kabinett 5578123[/snapback] Det er grunnen til at jeg ikke har flere. Pluss at fem bråker en del mer enn en. Fikk med ledvifter til alle viftehullene når jeg kjøpte kabinettet, men jeg trenger ikke mer kjøling. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 var jo ganske greit egentlig. men du burde ha flere ledvifter. fordi de lyser jævlig godt ut av slike kabinett 5578123[/snapback] Det er grunnen til at jeg ikke har flere. Pluss at fem bråker en del mer enn en. Fikk med ledvifter til alle viftehullene når jeg kjøpte kabinettet, men jeg trenger ikke mer kjøling. 5578170[/snapback] argh.. tenkå ha feete ledvifter liggende! når man ikke får brukt dem:P.. sku ønske jeg hadde hatt 80mm hull i mitt og ikke 92mm og 120mm... Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 var jo ganske greit egentlig. men du burde ha flere ledvifter. fordi de lyser jævlig godt ut av slike kabinett 5578123[/snapback] Hvist det er et UV-blå kabinett så hvorfor ikke ha UV-vifter isteden? Har man 5 LED vifter i en sånn kasse kan du jo bare drømme om å få såve på det rommet Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 var jo ganske greit egentlig. men du burde ha flere ledvifter. fordi de lyser jævlig godt ut av slike kabinett 5578123[/snapback] Hvist det er et UV-blå kabinett så hvorfor ikke ha UV-vifter isteden? Har man 5 LED vifter i en sånn kasse kan du jo bare drømme om å få såve på det rommet 5581246[/snapback] Lag en LED kontroller Lenke til kommentar
SMR Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Endret 10. februar 2006 av lianli Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Jeg lurer på hva du syns om viftestyringa di? har tenkt å kjøpe en sånn en selv.. edit: glemte å si at det var utrolig stilrent og ryddig Endret 10. februar 2006 av complexity Lenke til kommentar
SMR Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg lurer på hva du syns om viftestyringa di? har tenkt å kjøpe en sånn en selv.. edit: glemte å si at det var utrolig stilrent og ryddig 5584046[/snapback] takker, er gjennomsnittlig veldig fornøyd med den, men er litt vanskelig å justere viftene, eller litt komplisert bare, men når du kan det så går det veldig greit.... den har klikka en gang, men da var det bare å resette den så var alt i orden igjenn så på en skala fra en til ti vil jeg gi den åtte Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg lurer på hva du syns om viftestyringa di? har tenkt å kjøpe en sånn en selv.. edit: glemte å si at det var utrolig stilrent og ryddig 5584046[/snapback] takker, er gjennomsnittlig veldig fornøyd med den, men er litt vanskelig å justere viftene, eller litt komplisert bare, men når du kan det så går det veldig greit.... den har klikka en gang, men da var det bare å resette den så var alt i orden igjenn så på en skala fra en til ti vil jeg gi den åtte 5586063[/snapback] daim. hørtes lovende ut den gamle (vantec nexus) er gått fyken så har lenge vurdert å bestille en sånn.. men penger penger penger Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 najs kabinett lianli! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 lianli: Kan vel ikke si at dette er noe annet enn nice.. Du har gjort det veldig pent i fronten med de neonlys bryterene og Sound Control`en.. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Slenger ut noen bilder av min pc: Endret 11. februar 2006 av Espen56 Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Personlig så liker jeg ikke det der kabinettetsett uten i fra, syns det er litt for mye "bling bling" Men inni var det jo brukbart. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Personlig så liker jeg ikke det der kabinettetsett uten i fra, syns det er litt for mye "bling bling"Men inni var det jo brukbart. 5591995[/snapback] Det er jo ekstremt billig da. Var ganske greit det der Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Personlig så liker jeg ikke det der kabinettetsett uten i fra, syns det er litt for mye "bling bling"Men inni var det jo brukbart. 5591995[/snapback] Det er jo ekstremt billig da. Var ganske greit det der 5592157[/snapback] Mitt kabinett dere snakker om?. Hvertfall kosta dt bare 370,-, og det er jo kult å da syns jeg Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Pris og ytelse/kvalitet henger ofte sammen... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 raid max kabinetta er ikke så ille, og de er i alle fall langt bedre enn alt q-tec klarer å produsere, så det blir et pengestyrt valg ofte. uansett, dersom kabinettet var lakkert inni fra fabrikk så er det en + i margen fra meg Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Raidmax ekke no å satse på i det hele tatt spør du meg.. Masse plastikk i fronten og, syns jeg, dårlige løsninger og kjedeligt utsseende;p Gjør man noe med det (modder) går det en annen sak Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) joda.. i mangel på noe å gjøre har jeg tatt nye bilder av pc'en (som dere har sett mange ganger før. pc'en altså) nytt: montert blåe led's framme under... ellers ingenting.. Oversiktsbilde.. som alltid før.. her ser dere led'ene bedre. bare ett bilde jeg tok.. vet ikke hvorfor.. og litt off topic: Pc'en kan være en yppelig snuskjøler. Er en 120mm vifte i fronten som blåser kald luft dere er vel lei kabinettet mitt nå.. sorry.. Vet det har blidt skikkelig fjortisaktig.. og jeg hadde egentlig bestemt meg for å bare bruke blått lys, men siden jeg fikk de røde kunne jeg jo ikke bare la dem ligge. edit: glemte å rezize ett bilde Endret 12. februar 2006 av complexity Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) complexity: Ser jo greit ut det, selv om det blir mer og mer fjortiss for hver dag som går.. Men et par små ting som kan gjøres: Bytte 92mm grillen. Bytte ut 120mm vifta bak, til en med led.. (Mist) Rydding kan man aldri gjøre nok av.. Jeg ville nok ikke ha hatt den røde katoden under kabinettet.. Jeg hadde en gang 2 stk katoder til overs, da er jo det ganske fin pynt på rommet.. Som feks, bak skrive bordet elns.. Men det er jo dit valg da.. Men bortsett fra det, så det jo greit ut da.. btw: Kjempe fint kabinett.. Edit: Skriveleif.. Endret 12. februar 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå