ovinn Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Kansje litt offtopic, men passer noen av de sidedørene på dette Lian li kabinettet?? Hadde visst samma link på begge jeg gitt 5519742[/snapback] Nei, ingen av de. Litt dumt egentlig men sånn er det;p Det står forresten hvilket kabinett sidedørene passer til hvis du klikker på dem Så det er lett å finne ut! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Kansje litt offtopic, men passer noen av de sidedørene på dette Lian li kabinettet?? Hadde visst samma link på begge jeg gitt 5519742[/snapback] Nei, ingen av de. Litt dumt egentlig men sånn er det;p Det står forresten hvilket kabinett sidedørene passer til hvis du klikker på dem Så det er lett å finne ut! 5524668[/snapback] Joda, den her skal passe fint tror jeg: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=W65B&mcat=c307 Var det ikke spirre som hadde kjøpt det? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 stenmer det, de to vinduene til 295 passer alle vanlige medium tower fra lian li. som pc7ascand/bscand. jeg prøvde vinduet mitt på kabinettet til naboen også, han har pc6077usb. sjekk måla på et av disse så ser du fort om de passer eller ikke Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Her er mitt: Rett etter at PSU gikk siste dagen på TG Etter at jeg fant ut at det holdt med 2 stk ræva PSU: Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Pent kabelrot! Ellers et helt greit kabinett da Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Nice, litt kabler da, men ikke stygt.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 ohh. var jo i grunn ikke så ille, men hvorfor har du den vannkjøingsgreia på baksiden av kabinettet og ikke inni? kansje ikke plass da, men hvis du kjøper en kraftig psu og hiver ut den ene du har nå så blir det vel plass Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Foresten så har det kabinettet ditt et stort modde potensiale hvis du er villig til å fikse litt på det Ta en titt i black pearl i signatur for inspirasjon hvis du vil Lenke til kommentar
avhør Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 skal slenge ut kassa mi i morgen Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Fint du advarer oss på forhånd! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 skal slenge ut kassa mi i morgen 5553557[/snapback] morgenen er her. Sleng i vei Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg har et Soprano kabinett, og jeg tenker og putte noen lys inni det. Så spørsmålet er om jeg skal ha noen lys eller skal jeg ha UV lys? hva bli penest? UV lyser likksom opp alt det hvite , men neon lyser bare eller tuller jeg nå? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg har et Soprano kabinett, og jeg tenker og putte noen lys inni det.Så spørsmålet er om jeg skal ha noen lys eller skal jeg ha UV lys? hva bli penest? UV lyser likksom opp alt det hvite , men neon lyser bare eller tuller jeg nå? 5558136[/snapback] UV synes jeg er penest. Det lyser op hvite ting, og ting som er UV-reaktive. Neon, eller kald katode om du vil, lyser bare opp. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Her er da kabinettet mitt.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 ohh.. ganske så ryddig ja kult med den blåe "looken" tenker på alle viftene med led's Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Nais...(minner meg om mitt)...men, den ser litt malplassert ut den viften i midten der! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Her er da kabinettet mitt.. 5563416[/snapback] Er det tilfeldigvis et Raidmax kabinett? Hdd og dvd bay er helt identisk.=) Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jepp er et raidmax.. som er modifisert slik at jeg får plass til radiatoren i toppen, å Den viften som bare ligger atmed skjermkortet kjøler ned chipsettet mitt. siden det overstiger 40 grader av og til Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jepp er et raidmax.. som er modifisert slik at jeg får plass til radiatoren i toppen, å Den viften som bare ligger atmed skjermkortet kjøler ned chipsettet mitt. siden det overstiger 40 grader av og til 5566311[/snapback] min pleier å ligge på 47-48 den, etter at jeg tok ut alle kablene og skjermkortet og satt det inn igjen. Skjønner ikke hvorfor, gjorde jo ingenting med hk?;S Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Har fått nytt kabinett til en av maskinene mine. Det er et Sunbeam miditower acryl UV/blå. Har satt på kromgriller på vifteåpninger borsett fra bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå