Apathy Skrevet i går, 10:42 Del Skrevet i går, 10:42 (endret) Sånn apropos nostalgi. Mitt gamle og nåværende kabinett til stasjonær (i praksis en nas med diverse media roller). Lian li fra gamle dager. Z370 mini-itx m en low power CPU diverse wd red spinnedisker + 2x 4TB ssd'er (en 2.5" og en m2). Kommer til å putte mye rart it-utstyr rundt om i kabinettet på sikt. Og drevet blir brukt mye for tiden da jeg støtt og stadig kommer over diverse platesamlinger som jeg da ripper. Noen som husker disse? Endret i går, 10:44 av Apathy 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet i går, 13:43 Del Skrevet i går, 13:43 Det der er ett nice throwback til gode dager! Husker det var en periode med Lian Li jag her på forumet 😃 Veldig kult! 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet i går, 14:30 Del Skrevet i går, 14:30 Eldre Lian-Li Alu kabinetter og Mist komponenter er peak nostalgia for meg ja Mist PSU var det som var noe å ha rundt mine konfirmasjons tider. Handlet fra gode gamle Microplex sammen med ett sett kalde katoder for ekstra PC poeng. 1 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet i går, 17:17 Del Skrevet i går, 17:17 Mye bra nostalgi i bildene her nå. Deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå