Daniel Hovden Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Sopranoen er kos.. *ha i mine innlegg* Men d kommer bilder av mitt snart Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 hmm hvordan får man lakt ved bilde? her står det bare at filstørrelsen er for stor(har 0kb å gå på) så blir litt vanskelig å få det mindre:P denne feilen kom etter at forumet ble oppgradert.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hmm hvordan får man lakt ved bilde? her står det bare at filstørrelsen er for stor(har 0kb å gå på) så blir litt vanskelig å få det mindre:P denne feilen kom etter at forumet ble oppgradert.. 5374699[/snapback] ta bare å upload bildene på www.imageshack.us da også lager du IMG tagger her. Det jeg gjør hele tiden.. Lenke til kommentar
objeCt Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Lian Li PC7BSCANDWIN Hva synes dere? 5365785[/snapback] fett kabinett med litt styling blir det enda fetere Lian Li Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 fett kabinett med litt styling blir det enda fetere Lian Li 5401403[/snapback] Hva mener du han skal gjøre? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) fett kabinett med litt styling blir det enda fetere Lian Li 5401403[/snapback] Hva mener du han skal gjøre? 5401421[/snapback] Sleeve og rydde EDIT: Moderate mengder med kalde katoder kan bli fett det også, bare man ikke bruker stjerner Endret 7. januar 2006 av sablabra Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Sleeve og rydde EDIT: Moderate mengder med kalde katoder kan bli fett det også, bare man ikke bruker stjerner 5401563[/snapback] Hvem sikter du til? Jeg har ingen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) fett kabinett med litt styling blir det enda fetere Lian Li 5401403[/snapback] Hva mener du han skal gjøre? 5401421[/snapback] Sleeve og rydde EDIT: Moderate mengder med kalde katoder kan bli fett det også, bare man ikke bruker stjerner 5401563[/snapback] fatter ikke hvorfor så mange har så mye imot stjernene til Zevs_ syns de er utrolig kule! edit: tatt dem vekk.. WHY? Endret 7. januar 2006 av complexity Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 fatter ikke hvorfor så mange har så mye imot stjernene til Zevs_ syns de er utrolig kule! edit: tatt dem vekk.. WHY? 5401584[/snapback] Tatt vekk og tatt vekk.... Har èn på skjermkortet. Den passer utrolig bra der! Ikke mangen som har noe imot det da. Bare de mest stilrene (aka Lian Li rocks, everything annet sux!!11) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Syns stjernee dine burde bli der de er! Første gang jeg så kabinettet ditt med de stjernene syntes jeg det var utrolig digg! Har bare blitt bedre og bedre opp gjennom tidene=) Veldig mange andre kule kaibnetter her og Som det zeLL91 sitt, utrolig stilrent, mangler bare sleeves Jeg kunne postet et av mitt kabinett og, men jeg har ikke ordentlig kamera her nå, og dere får snart se et nytt et (Link i sig.) Øyvind Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har èn på skjermkortet. Den passer utrolig bra der! Ikke mangen som har noe imot det da. Bare de mest stilrene (aka Lian Li rocks, everything annet sux!!11) 5401595[/snapback] Du gjør framgang i hvert fall, bare èn igjen nå . Jeg tilhører nok blant de som liker det stilrent, men jeg liker da andre merker enn lian li også. Men det er ikke uten grunn at jeg har lian li selv Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Lian Li PC7BSCANDWIN Hva synes dere? 5365785[/snapback] fett kabinett med litt styling blir det enda fetere Lian Li 5401403[/snapback] Skal style den chill bitch... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ro ned bilde quotingen da. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ro ned bilde quotingen da. 5402022[/snapback] For å ikke snakke om språket! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Legger liksågodt inn et bilde av mitt.. Er ikke så mye å se utfor, siden det har blitt postet x anntall ganger av andre folk.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Legger liksågodt inn et bilde av mitt.. Er ikke så mye å se utfor, siden det har blitt postet x anntall ganger av andre folk.. 5402084[/snapback] Veldig fint! Veldig dum plassering av ATX-pluggen da. Vannkjølingen ble litt for heavy for meg... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 i huleste? har du en dual OG en single rad for kun cpu og chipsett?? erke det veldig overkill? men sånn rent bortsett fra det, nice jobb med å få alt inni kassa uten for mye rot. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Veldig dum plassering av ATX-pluggen da. 5402097[/snapback] Jah, irriterer meg noe sykt.. Vannkjølingen ble litt for heavy for meg... Kjølig og stille skal det være.. EDIT: i huleste? har du en dual OG en single rad for kun cpu og chipsett?? erke det veldig overkill? men sånn rent bortsett fra det, nice jobb med å få alt inni kassa uten for mye rot. Hadde peltierblokk på skjermkortet før.. Men det skjermkortet tok kvelden, og nå har jeg sugent skjermkort så gidder ikke å vannkjøle det Endret 8. januar 2006 av Kvammis Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 i huleste? har du en dual OG en single rad for kun cpu og chipsett?? erke det veldig overkill? men sånn rent bortsett fra det, nice jobb med å få alt inni kassa uten for mye rot. 5402112[/snapback] Han kjøler også harddisker ser det ut som, går slanger opp i ved dvd rommen der Pent kabinett inni, og du har presset inn mye uten spess rot. Pent Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det er tanken.. Harddiskene står ved siden av den.. Skal prøve å bytte til silikonslanger og flere bender.. (og kjent som Skrue style) Håper det blir litt bedre da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå