Molecule Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 24 minutes ago, -sebastian- said: Jeg har nylig bygget i en 680x. Liker kabinettet godt, gikk fra Air 240. Kjekt å bygge i, romslig og mye plass. Kanskje ikke det som gir mest for pengene, men jeg liker det! Veldig lekkert og takk som deler! Opplever du at støv i støvfilteret i front fort blir synlig? Har sett at det ikke er det raskeste/enkleste å rense ettersom viftefestet må tas av for å komme til. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 FranZe skrev (På 7.11.2020 den 0.28): "Noctumania" Skjul innhold Det fungerer, det som teller for meg Vakkert. Ytelse over utseende 😍 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 (endret) Asus Apex XII z490 10900k@ 5.5ghz Direct die cooled 3090 Strix Oc med EK vannblokk og bakplate. Thermal Grizzly kjølepasta og Thermal Grizzly minus pads G.skill 2x16GB @ 4400c16 tweaked Thor 1200w 2x Adata SX 8200pro Optane 900p 480GB (ikke på bildet) Hurtigkoplinger på det meste, for å lett bytte ut hardware Litt finpuss, så er det ferdig Endret 5. desember 2020 av Nizzen 2 Lenke til kommentar
Yahmaaan Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Har skjønt at internett er litt lei av bygg med o11d, men jeg syns det er knall og fikk det til en fin pris. Litt kjedelig at den ene gangen man går for litt estetikk så kommer hovedkortet med herpa merke, den avrevne delen satt så godt i "peel off" plasten at det var umulig å ikke ødelegge. Gadd ikke sende det tilbake men fikk 500kr i gavekort av komplett som kompensasjon, og jeg kan jo alltids fjerne resten av merke selv. 5 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 10 minutes ago, Yahmaaan said: Har skjønt at internett er litt lei av bygg med o11d, men jeg syns det er knall og fikk det til en fin pris. Litt kjedelig at den ene gangen man går for litt estetikk så kommer hovedkortet med herpa merke, den avrevne delen satt så godt i "peel off" plasten at det var umulig å ikke ødelegge. Gadd ikke sende det tilbake men fikk 500kr i gavekort av komplett som kompensasjon, og jeg kan jo alltids fjerne resten av merke selv. Har selv samme kabinett til gamer nr 2. Blir aldri lei av et kongekabinett. 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Du skulle valgt XL, ROG Certified Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) Kjøpte nettopp en XL ROG Certified fra proshop og ble veldig skuffet. 👎 Endret 4. desember 2020 av Albatraum Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 1 hour ago, Albatraum said: Kjøpte nettopp en XL ROG Certified fra proshop og ble veldig skuffet. 👎 Bestilte også samme fra Proshop. Mitt kom med en stor bulk på baksiden av topppanelet så jeg ikke får lukket det helt... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) @Albatraum Har de holdt julebord og brukt kabinettet ditt til serveringsbrett? Får du nytt eller vederlag? Endret 4. desember 2020 av BadCat Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Albatraum skrev (2 timer siden): Kjøpte nettopp en XL ROG Certified fra proshop og ble veldig skuffet. 👎 Er det dette kabinett du har kjøpt? https://www.proshop.no/Kabinett/Lian-Li-PC-O11D-XL-ROG-White-Kabinett-Full-tower-Hvit/2859495 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 @Albatraum Tyder på at kabinettet er alt for dårlig beskyttet i esken den leveres med. Skuffende dårlig av Lian-li. Ting går hardt for seg under transport og lasting-lossing av biler. Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 https://www.proshop.no/Kabinett/Lian-Li-PC-O11D-XL-ROG-Black-Kabinett-Full-tower-Svart/2859492 Plastikk beskyttelsen du peller av hadde fått så mye juling at jeg aldri har sett noe lignende. Det så ut som noen hadde dratt det etter seg på ei strand. Toppdekselet i aluminium er buet som en banan og kabinettet var skitten ut av esken. Litt støv partikler er greit men når det er skjoldete, da er det stygt. Jeg ser ingen tegn til kvalitetskontroll hos lian li. Jeg har ikke tatt kontakt med proshop enda men blir å gjøre det i løpet av helga. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Kan love deg at dette ikke er Lian Li sin feil...QA hos en såpass seriøs produsent gjør ikke denne type feil. Dette er fraktfirma, grossister e.l Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Pappesken er helt strøken utvendig og kabinettet var godt beskyttet av isopor. Selve kabinettet var også pakket inn i en plastpose. Det har garantert skjedd på et skittent bord som dette og fått merker med zero ****s given av de som jobber hos lian li. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Merkelig. Har aldri sett noe slikt på noen av de jeg bygd i. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Her er bilde av min skade, ser ikke stort ut, men må virkelig presse hardt for å lukke i toppen. Lenke til kommentar
Molecule Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Når tråden er innpå byggekvalitet. Jeg mottok mitt Corsair 680x i går, som ved første øyekast fremsto som det skulle. Toppanelet fremsto derimot ørlite skjevt mot frontpanelet, begge deler i plast. Jeg merket også at skruene til sidepanelet ikke traff skruehullene perfekt, og at panelet derfor er vanskelig å skru igjen etter åpning. Begge deler til å leve med tenkte jeg, men til slutt oppdaget jeg at hele kabinettet sto ustødig på underlaget. Etter å ha testet på ulike bord og gulv er det klart at det er kabinettet og ikke underlaget som er problemet. Alle enkeltprobleme sett i sammenheng gjør at dette går i retur. Endret 5. desember 2020 av Molecule Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 42 minutes ago, Molecule said: Når tråden er innpå byggekvalitet. Jeg mottok mitt Corsair 680x i går, som ved første øyekast fremsto som det skulle. Toppanelet fremsto derimot ørlite skjevt mot frontpanelet, begge deler i plast. Jeg merket også at skruene til sidepanelet ikke traff skruehullene perfekt, og at panelet derfor er vanskelig å skru igjen etter åpning. Begge deler til å leve med tenkte jeg, men til slutt oppdaget jeg at hele kabinettet sto ustødig på underlaget. Etter å ha testet på ulike bord og gulv er det klart at det er kabinettet og ikke underlaget som er problemet. Alle enkeltprobleme sett i sammenheng gjør at dette blir går i retur. Shipping og pakking av kabinetter er en kunst Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 "The Ugly Duckling" Bytte fra o11 Dynamic til 750D pga strix'en stakk ut av kassen 😛 https://www.3dmark.com/spy/15513046 https://www.3dmark.com/spy/15512406 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) - Fractal Design Define R6 White ("Ghost") - Asrock Z390 TaiChi - 9700K @ 5,00 GHz all-core - be quiet! Dark Rock 4 "White Edition" - Gigabyte RTX 3080 Aorus Xtreme - Asus Xonar Essence STX lydkort - Corsair Vengeance RGB Pro 4x 16 GB 3200 MHz - Corsair HX1200 + Corsair 8920050 kabelsett - Adata XPG SX8200 Pro 512 GB (OS) - Samsung 860 Evo 1 TB + 860 Pro 512 GB (Spill SSD-er - montert bak HK) - WD Raptor X 150 GB ("bufferdisk" til filer for opplasting til filserver) - WD Black 2 TB (...til .torrents) - Seagate Exos 4 TB (Datadisk) - Seagate Exos 4 TB (opptaksdisk - Fraps / OBS) - Asus BD-R/W ROM - Corsair ML Pro vifter. 3x 120mm foran, 1x 140 mm bak, 1x 120 mm + 1x Noctua AF12x15 på CPU - 1x 20 cm + 1x 30 cm Nanoxia White LED-strip i toppen av kabinettet. Tip tip: de LED-stripene er PWM-styrte! Kan kobles til HK og settes opp som en vifte-profil. Har satt dem til å følge CPU-tempen, og de lyser kraftigere desto varmere CPU-en er. ^^ ...Og det ble nettopp ganske lyst: fyrte igang Cinebench R20 og Heaven samtidig: CPU: 88ºC GPU: 69ºC Temmelig...lunken, den luften som kom ut bak. Romtemperatur: 22,1ºC P.s. Jeg ANER ikke hvorfor speilrefleksen (Canon EOS 800D) ikke vil vise RGB-fargene på RAM-en som noe annet enn hvitt! Øynene mine ser fargene; å se gjennom linsen viser også fargene...med en gang jeg trykker på utløseren - NOPE! Antar hvitbalansen i kameraet føler seg omtrent slik pga. det hvite interiørlyset, mens RAM-en bare sitter der... Skulle gjerne blitt fortalt hvordan jeg kan fikse det! Har prøvd opp og ned på ISO, hvitbalansen, manuelle- og autokameramoduser. MrHorgen skrev (På 4.12.2020 den 23.44): Kunne prøvd å lagd noe lignende for å få det 10-15cm høyere opp. Tok et bilde som viste pidestallen litt bedre denne gangen, istedet for det forrige frimerket jeg linket til (det bildet ble lagt ut før det nye forumet lot oss få legge ut bilder større enn 1200 piksler...). Endret 18. desember 2020 av PaladinNO 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå