Rambo82 Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 MultiGamerClub skrev (På 28.10.2020 den 15.38): Hvordan funker dette på luft inntaket inn ved siden av kabinettet med metallet over? Får den nok luft ift og sitte direkte på hovedkortet? Funker fint . Samme temp på gpu nå som org posisjon. Ligger på 65c oc +130mhz core og +600mem i msfs2020 Lenke til kommentar
freakoftheweek Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Nybygg som venter på 3080 😊 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 15 minutes ago, freakoftheweek said: Nybygg som venter på 3080 😊 Kan se ut som den slangen til radiatoren kan bli et problem med 3080 skjermkort? Mulig den slangen er lengre enn det ser ut til? Lenke til kommentar
freakoftheweek Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Nizzen skrev (Akkurat nå): Kan se ut som den slangen til radiatoren kan bli et problem med 3080 skjermkort? Mulig den slangen er lengre enn det ser ut til? Ja, har tenkt det samme. Tenker å prøve å få plass til kortet med slangen innenfor radiatoren, men hvis ikke det går snur jeg bare radiatoren. 1 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Du burde snu radiator. Koblingen bør være over pumpen. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 31 minutes ago, Randeboy said: Du burde snu radiator. Koblingen bør være over pumpen. Feil. Slangene ned er riktig når radiator er montert i fronten av kabinettet. 5 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 AveMORphine skrev (1 time siden): Feil. Slangene ned er riktig når radiator er montert i fronten av kabinettet. Ja det var jeg som blandet og tok feil, var selvfølgelig ned som var riktig. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 MultiGamerClub skrev (På 28.10.2020 den 15.38): Hvordan funker dette på luft inntaket inn ved siden av kabinettet med metallet over? Får den nok luft ift og sitte direkte på hovedkortet? Ligger ca 10cm fra det hvis det var det du mente/trodde Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) "Noctumania" Spoiler Det fungerer, det som teller for meg Endret 6. november 2020 av FranZe 4 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Noen som har vannkjølt pc i rack? Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 1 hour ago, Heiti said: Noen som har vannkjølt pc i rack? Vet at linus tech tips har noen videoer med det. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Et kjapt spørsmål vedrørende AIOs generelt: gitt at det ikke er mulighet for å montere radiatoren i toppen av kabinettet, er slangene stort sett i korteste til å montere i front med slangene ned mtp. føring av slangene og det estetiske? Etter hva jeg har sett så går det såklart, men ser stort sett heller ikke pent ut med slangene gående ned på diagonalen i kabinettet og kan også skape konflikt med større skjermkort. Kabinettdesignet er vel også en faktor her, siden f.eks. en 5,1/4" brønn kan begrense hvor langt opp en radiator kan monteres i fronten. Jeg spør som en som aldri har hatt en AIO og ikke har mulighet til å montere i toppen av kabinettet. Lenke til kommentar
freakoftheweek Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 PaladinNO skrev (4 minutter siden): Et kjapt spørsmål vedrørende AIOs generelt: gitt at det ikke er mulighet for å montere radiatoren i toppen av kabinettet, er slangene stort sett i korteste til å montere i front med slangene ned mtp. føring av slangene og det estetiske? Etter hva jeg har sett så går det såklart, men ser stort sett heller ikke pent ut med slangene gående ned på diagonalen i kabinettet og kan også skape konflikt med større skjermkort. Kabinettdesignet er vel også en faktor her, siden f.eks. en 5,1/4" brønn kan begrense hvor langt opp en radiator kan monteres i fronten. Jeg spør som en som aldri har hatt en AIO og ikke har mulighet til å montere i toppen av kabinettet. Det skal gå fint så lenge toppen av radiatoren er høyere enn pumpa. Kan bli litt mer surklelyder, men det er ikke farlig. Slangene i bunn er å foretrekke, men om det ikke er mulig så skal det være helt ok å ha slangene på topp. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 PaladinNO skrev (43 minutter siden): Et kjapt spørsmål vedrørende AIOs generelt: gitt at det ikke er mulighet for å montere radiatoren i toppen av kabinettet, er slangene stort sett i korteste til å montere i front med slangene ned mtp. føring av slangene og det estetiske? Etter hva jeg har sett så går det såklart, men ser stort sett heller ikke pent ut med slangene gående ned på diagonalen i kabinettet og kan også skape konflikt med større skjermkort. Kabinettdesignet er vel også en faktor her, siden f.eks. en 5,1/4" brønn kan begrense hvor langt opp en radiator kan monteres i fronten. Jeg spør som en som aldri har hatt en AIO og ikke har mulighet til å montere i toppen av kabinettet. Sett kabinettet opp-ned Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 N o r e n g skrev (57 minutter siden): Sett kabinettet opp-ned Heh, med unntak av at alle front USB-kontaktene da blir FUBAR så er det mulig med kabinettet jeg har. ^^ Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Må folk roe ned panikken med å ha rad i front med slangene opp. Det er ingen problem... GN poengterte bare at det kan støye mer. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 borret hull og slengte inn ett 360mm corsair i topp på mitt 2012 kabinett.. fungerer.. var ment for 240mm den gangen.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. november 2020 Del Skrevet 17. november 2020 Skulle ønske jeg visste dette for noen år siden da jeg byttet ut AIO fordi den surklet, og det kan godt hende radiator var montert feil vei Har ikke kastet AIOen, men.. Lenke til kommentar
Molecule Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Har noen her Corsair 680X og har dere bilder dere kan dele? Eventuelt erfaringer med kabinettet? Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 3 hours ago, Molecule said: Har noen her Corsair 680X og har dere bilder dere kan dele? Eventuelt erfaringer med kabinettet? Jeg har nylig bygget i en 680x. Liker kabinettet godt, gikk fra Air 240. Kjekt å bygge i, romslig og mye plass. Kanskje ikke det som gir mest for pengene, men jeg liker det! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå