kla3torsk1 Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Hadde heller gått for en Noctua D14 eller D15, sånn utover utseendet da Eller BeQuiet DarkRock 4 / Pro4 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Eller BeQuiet DarkRock 4 / Pro4 Absolutt bra alternativ! Mountingen til noctua er beste jeg har prøvd, men jeg har ikke prøvd BeQuiet sin enda. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Absolutt bra alternativ! Mountingen til noctua er beste jeg har prøvd, men jeg har ikke prøvd BeQuiet sin enda. Be Quiet har blitt bra fra og med Dark Pro 3 tror jeg det var. Før der var de helt håpløse der det nesten var umulig å få de montert i trange hovedkort og kabinetter. 1 Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Absolutt bra alternativ! Mountingen til noctua er beste jeg har prøvd, men jeg har ikke prøvd BeQuiet sin enda. monteringen er like enkel som hos Noctua, mer eller mindre Har brukt både DarkRock PRO 4 og DarkRock4, meget fornøyd med begge Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Ble litt raskt og gæli i dag, relativt fornøyd med resultatet, fortsatt en del å gjøre, men whatever Endret 8. mars 2019 av MariusJS 2 Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Ble litt raskt og gæli i dag, relativt fornøyd med resultatet, fortsatt en del å gjøre, men whatever 20190308_202835.jpg Kult! Chromax kjøleren ser meget mye bedre ut enn jeg trodde! Hva skal du kjøle med radiatoren i topp? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Ble litt raskt og gæli i dag, relativt fornøyd med resultatet, fortsatt en del å gjøre, men whatever 20190308_202835.jpg Hva har du radiator for? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 (endret) Ble litt raskt og gæli i dag, relativt fornøyd med resultatet, fortsatt en del å gjøre, men whatever Bruker du radiatoren til å kjøle ned DVD spilleren? Edit: To andre som lurte på det samme. Endret 9. mars 2019 av TheKims Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Bruker du radiatoren til å kjøle ned DVD spilleren? Edit: To andre som lurte på det samme. Neida, bruker den til å kjøle ned viftekonteolleren /s Gikk fra custom WC til D15 og "glemte" å plukke ut den øverste radiotoren, så nå fungerer den mest som støvfilter inntil jeg får tid og penger til å mekke custom loop igjen Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Kult! Chromax kjøleren ser meget mye bedre ut enn jeg trodde!Veldig positivt overrasket over chromax kjøleren faktisk, tror spesielt en black and white theme Kan bli veldig bra med den! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 (endret) Jeg kjøpte neg nettopp FD Definere R6 til å bygge NAS/Plex-server i. Jeg er veldig positivt overrasket over forbedringene fra da jeg kjøpte Definere XL i 2011, langt bedre løsninger for kabelføring, kompartmentalisering osv. Meget godt fornøyd så langt! I morgen blir det gaming-build i Phantek Enthoo ITX, håper det blir tilsvarende god opplevelse! Endret 9. mars 2019 av Reeve Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Veldig positivt overrasket over chromax kjøleren faktisk, tror spesielt en black and white theme Kan bli veldig bra med den! Ja, ser helt konge ut! liker stilen på bygget! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Jeg suger i å ta bilder, men her er hvertfall siste bygget i et Phanteks P300. 1 Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Jeg suger i å ta bilder, men her er hvertfall siste bygget i et Phanteks P300. IMG_20190310_134435.jpg IMG_20181121_174533.jpg Snasent! fin kabelføring Skjermkortet skulle ikke vært mye lengre, kald beregning? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Takk for det. Jeg har hvertfall prøvd å holde det så ryddig som mulig. Bare synd moroa med å bygge går så fort over. Skjermkortet har hele 7mm klarering til radiator. Og det var bare flaks at det passet, for jeg tenkte ikke på GPU-lengde når jeg valgte kabinettet. Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 10. mars 2019 Del Skrevet 10. mars 2019 Takk for det. Jeg har hvertfall prøvd å holde det så ryddig som mulig. Bare synd moroa med å bygge går så fort over. Skjermkortet har hele 7mm klarering til radiator. Og det var bare flaks at det passet, for jeg tenkte ikke på GPU-lengde når jeg valgte kabinettet. Ja, veldig trist at morroa går så fort over! Haha, ærlig gjort å inrømme at det var flaks! haha Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Liten update på SR-2 bygget med Dual X5675 CPU`er, satt meg ned å testet litt gamle OC ferdigheter, da viste det seg at disse chippene har enormt potensiale med dette hovedkortet! Endte opp som NR1 på HwBot i katergorien 2 x X5675, med 5533mhz over alle kjerner ! Måtte fram med min mobile AC, satt denne så den blåste rett inn i kabinettet! Legger også ved link av CPU-z validering, som viser at det ikke er Photoshop lureri https://valid.x86.fr/5820kq 4 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Nice! Fikk du til dette med be-quiet kjølerene? Min 5670 blir allerede steinvarm på 4,2ghz med evo212. Men vannkjøling på er på g 1 Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Takk! Ja, BeQuiet darkrock 4 kjølere med en portabel AC pekt mot de! Hmm, hvordan uncore setting og VTT volt kjører du på? Send meg gjerne en PM så kan vi godt gå igjennom litt "settings" Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Jepp, blir litt OT. Sender en pm siden når jeg har det tilgjengelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå