aske Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 er det noen som har kule bilder uttav kabinetter som de vil legge ut her?? Vil bare se hvordan deres Kabbis ser ut §! Håper på BILDER 2543671[/snapback] vel jeg skal til å modde en gammel m-atx kasse nå... håper jeg kan få en stilig kasse etter vært men her ser dere utgangs punktet mitt. legger å ved et bildet av den maskina jeg bruker nå Lenke til kommentar
aske Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 er det noen som har kule bilder uttav kabinetter som de vil legge ut her?? Vil bare se hvordan deres Kabbis ser ut §! Håper på BILDER 2543671[/snapback] vel jeg skal til å modde en gammel m-atx kasse nå... håper jeg kan få en stilig kasse etter vært men her ser dere utgangs punktet mitt Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Liten update fra min side: NB: Klikkbare bilder! Noen som har noe å si? Noe jeg kan forbedre? 5341813[/snapback] Utrolig kult kabinett, men mest av alt digger jeg skrivebordet ditt. I sommer var jeg på jakt etter samme skrivebord men de hadde ikke mer på lageret. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Mr_Razer: ser du er veldig "aktiv her" og har mange poster i denne tråden? men hva med et bilde av ditt kabinett snart?? hehe, når det det gjelder Zevs sitt så må jeg si det r meget peng, kabinette i seg selv er en skjønhet! 5354545[/snapback] Hehe, må jo være aktiv... Hmm, har jo ikke digetalt kamera da.. Men brutter skal kjøpe nå snart, så regner med noen bilder snart.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Da har jeg fått tak i et digetal kamera... så jeg legger ut noen bilder her..: Edit: Sorry for dobbelpost.. Edit2: Dere ser ikke fronten, men det er et Soprano for dere som ikke ser det... Endret 30. desember 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Da har jeg fått tak i et digetal kamera...så jeg legger ut noen bilder her..: Edit: Sorry for dobbelpost.. Edit2: Dere ser ikke fronten, men det er et Soprano for dere som ikke ser det... 5358201[/snapback] er det ikke irriterende og måtte åpne døren fra feil side?.. btw: du burde flytte den øverste katoden. Strips den fast på baksiden av den stangen slik som jeg har gjort, blir mye bedre lys og den synes mindre. btw: er det sunbeam eller revoltec katoder?.. elnae? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Sunbeam.. Har for tiden ikke cd / dvdrom, men jeg får dvd brenner i morra eller til mandag.. Den gamle blei ødelakt.. Hvis det var det du mente? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Sunbeam.. Har for tiden ikke cd / dvdrom, men jeg får dvd brenner i morra eller til mandag.. Den gamle blei ødelakt.. Hvis det var det du mente? 5358573[/snapback] nei.. men når du skal åpne døren.. så peker åpningen mot veggen... fatte du nå? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Nei, gjorde ikke det.. Mener du plexi Døra eller døra der jeg skal ha cd / Dvd rom? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Nei, gjorde ikke det.. Mener du plexi Døra eller døra der jeg skal ha cd / Dvd rom? 5358826[/snapback] framdøren-- den son sjuler alle cd rommene, av å på bryteren, reset knappen og ledsa.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ingen vegg der.. bare ser ut som det på bilde.. Har ingen problem med å opne den døra.. Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Da har jeg fått tak i et digetal kamera...så jeg legger ut noen bilder her..: Edit: Sorry for dobbelpost.. Edit2: Dere ser ikke fronten, men det er et Soprano for dere som ikke ser det... 5358201[/snapback] sikkelig fint mr.razer. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Takk Liker ros... Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Her er mitt Endret 31. desember 2005 av .Xavier. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Større bilde - ja takk. Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Gjennomsiktig kabinetter - syns jeg er veldig stygge. Mann kan se alt! hva som er inne, jeg mener at kabinett representerer selve personen, og jeg vil ikke se helt naken ut, "topless" kabinett heh Endret 31. desember 2005 av << Alex >> Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg synes dem er fine Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg har kjøpt meg dette : http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7ASCANDWIN&mcat= Skal begynne å sette inn delene i morgen Gleder meg til å bli kvitt plastikfølelsen! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Her er mitt 5363782[/snapback] Er det det som blir kalt tivoli? Neida, synes den dragen var fet, men har ikke sansen for plexikabinetter. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 hær er mitt kabbis et AOpen H600B med specen i signaturen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå