Mumriken Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Vi vasker ofte bildeler som innsug ol. (selv av plast) med mye sot fra EGR-ventilen med diesel. Kan det fungere i vannkjølingsdeler også kanskje? Diesel etterlater et fettlag så tviler på det er ideelt Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Diesel etterlater et fettlag så tviler på det er ideelt Sprit da? Isopropanol skal ikke gi noe belegg, vi vasker ansatsen på jobb med det av denne grunn (området man går på når man spiller bowling) Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) Sprit da? Isopropanol skal ikke gi noe belegg, vi vasker ansatsen på jobb med det av denne grunn (området man går på når man spiller bowling) Sprit er mye bedre ja, Diesel er vell uegnet til å vaske noe annet enn motordeler! Vasker dere plastdeler i Diesel? ugh! sikker på at dere ikke bruker en "dieselvasker" a? Endret 4. januar 2019 av kla3torsk1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Sprit da? Isopropanol skal ikke gi noe belegg, vi vasker ansatsen på jobb med det av denne grunn (området man går på når man spiller bowling) Isopropanol skal være det beste. Kondensfjerner er også bra siden det stort sett er isopropanol Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 Unngå white spirit, fett der også Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 5. januar 2019 Del Skrevet 5. januar 2019 I min mening er EVGA GTX 1080 FTW Gaming et av de peneste kortene som er laget. Blir synd å bytte det ut Hvordan ser EVGA sine RTX kort ut da? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Hvordan ser EVGA sine RTX kort ut da? https://www.evga.com/products/productlist.aspx?type=0&family=GeForce+20+Series+Family&chipset=RTX+2080+Ti Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Sprit er mye bedre ja, Diesel er vell uegnet til å vaske noe annet enn motordeler! Vasker dere plastdeler i Diesel? ugh! sikker på at dere ikke bruker en "dieselvasker" a? Vi er nødt, ingenting tar sot og dritt fra EGR på en dieselmotor så lett som dieselvask. Kan ikke vaske skikkelig inni et innsug, plast eller metall. 1 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Hvordan ser EVGA sine RTX kort ut da? Som en EVGA fan gjør det vondt å innrømme at de nye kortene er grisestygge (de gjennomsiktige. De med vannblokk er konge) Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 7. januar 2019 Del Skrevet 7. januar 2019 Esj, jeg monterte cablemod vertical pcie bracket - 2 x displayport i pc'en i dag. Begge dp kablene som fulgte med takler ikke 3440x1440 120hz. Dumt av meg å ikke teste dp kablene først hehe. Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Vi er nødt, ingenting tar sot og dritt fra EGR på en dieselmotor så lett som dieselvask. Kan ikke vaske skikkelig inni et innsug, plast eller metall. Åja takk for oppklaringen ! Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Prøver og laste opp noen bilder her, skjer ingenting? Hva gjør jeg feil? (jpeg). Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Litt mer lys i kabinettet nå. Enn sålenge ligger led listene løst. Fornøyd med lysmengden, men må ha mulighet til å skru det av samt skal sette opp lyset litt annerledes. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 27. januar 2019 Del Skrevet 27. januar 2019 Hvordan ser EVGA sine RTX kort ut da? Slik, skjønner ikke hvorfor alle skal ha det til at de er så stygge. Er jo perfekt med slank kjøler dersom man skal ha SLI på luft. Pluss at EVGA sine kort ikke ser ut som toastjern slik som Palit og Asus. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Slik, skjønner ikke hvorfor alle skal ha det til at de er så stygge. Er jo perfekt med slank kjøler dersom man skal ha SLI på luft. Pluss at EVGA sine kort ikke ser ut som toastjern slik som Palit og Asus. Mann, det ser jo ut som et billig og gjennomsiktig kina leketøy Fra backplaten og på siden ser det bra ut, men oversiden (med viftene) er horribel. Minner om slikt: Gjennomsiktig billig plastikk er og vil alltid se billig og kjipt ut. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 (endret) Mann, det ser jo ut som et billig og gjennomsiktig kina leketøy Fra backplaten og på siden ser det bra ut, men oversiden (med viftene) er horribel. Minner om slikt: 51TIgev9CUL.jpg Gjennomsiktig billig plastikk er og vil alltid se billig og kjipt ut. Forskjellen, er at plastikk-kjøleren på EVGA er helt gjennomsiktig, og faktisk ikke så i-øyenfallende irl. Men nå har jeg hatt både RTX ASUS DUAL, RTX PALIT og RTX MSI SeaHawk i kabinettet mitt, og utrolig nok er EVGA det kortet jeg synes tok seg best ut. Både ASUS og PALIT var klumpete og så mer ut som et toastjern enn et skjermkort, og backplatene der var helt forferdelig rotete. Svarte med masse hvite linjer (som var alt annet enn nøytralt). Av de 3 så SeaHawk desidert best ut, men fortsatt noe klumpete. Smaken er som baken, men anbefaler enten vannblokk eller tynn kjøler dersom man skal ha/eller senere gå for SLI. SLI ville aldri gått med PALIT eller ASUS sine kjølere da kortene ville lagt oppå hverandre og generert varme. Men jeg er vel gammeldags som ikke kjører loop på skjermkort, men men Endret 28. januar 2019 av Emile the rat Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 *snip* Ser ikke helt den, men er kanskje bare meg... 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 Forskjellen, er at plastikk-kjøleren på EVGA er helt gjennomsiktig, og faktisk ikke så i-øyenfallende irl. Men nå har jeg hatt både RTX ASUS DUAL, RTX PALIT og RTX MSI SeaHawk i kabinettet mitt, og utrolig nok er EVGA det kortet jeg synes tok seg best ut. Både ASUS og PALIT var klumpete og så mer ut som et toastjern enn et skjermkort, og backplatene der var helt forferdelig rotete. Svarte med masse hvite linjer (som var alt annet enn nøytralt). Av de 3 så SeaHawk desidert best ut, men fortsatt noe klumpete. Smaken er som baken, men anbefaler enten vannblokk eller tynn kjøler dersom man skal ha/eller senere gå for SLI. SLI ville aldri gått med PALIT eller ASUS sine kjølere da kortene ville lagt oppå hverandre og generert varme. Men jeg er vel gammeldags som ikke kjører loop på skjermkort, men men Tja... Kjører man x299 eller x399 hovedkort med skjermkort med "slots" mellomrom, så får skjermkorta nok luft, selv med 2.75 slots bredde på korta. På x370/x470 amd og z370/390 intel er det som regel bare å glemme det. De har i de fleste tilfellene x16 og x8 portene for nærme hverandre. Typisk 3 slots mellomrom. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 (endret) Tja... Kjører man x299 eller x399 hovedkort med skjermkort med "slots" mellomrom, så får skjermkorta nok luft, selv med 2.75 slots bredde på korta. På x370/x470 amd og z370/390 intel er det som regel bare å glemme det. De har i de fleste tilfellene x16 og x8 portene for nærme hverandre. Typisk 3 slots mellomrom.True, har z370 og SLI med de andre aftermarket kjølerne er bare å glemme, med mindre man setter på vannblokk. Ser ikke helt den, men er kanskje bare meg... Sett fra siden er de fleste RTX kortene med aftermarket kjølere helt forferdelige (å se på). Når jeg sier toastjern tenker jeg på høyden, ser jo værre ut enn de gamle 400-serie kortene til nVidia. Er nok subjektiv her, men syns ikke det er noe fint se på når skjermkortene ser ut som en stor feit kloss. Endret 28. januar 2019 av Emile the rat Lenke til kommentar
uterland Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Noen som kan anbefale romslige og godt lydisolerte kabinetter? Leter etter deler til å bygge en svært stillegående pc. Har sett litt på be quiet! dark base pro 900 og Fractal Design R6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå