RRhoads Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Nei, vurderer å bruke den som et serverkabinett med deler jeg har liggende. Jeg klarer ikke å kaste PC-deler, til min bedre halvdels store frustrasjon Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Er du typen som også har esken også da enda eller? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Nei, den kastet jeg for et par år siden. Brukte den til oppbevaring av PC-deler. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Ah. Skal innrømme at det frister å si jeg gjerne vil kjøpe den, men jeg har ikke råd til å fylle den med noe uansett. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 De er ganske "billige" på bruktmarkedet, fikk mitt nr.2 for 350 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 De er ganske "billige" på bruktmarkedet, fikk mitt nr.2 for 350 Eneste på finn nå er to nisser som ikke vil sende ting, og som er på feil side av landet for meg. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Da er det litt verre, hadde vel rimelig flaks at jeg kunne møte selger så vi slapp å tulle med frakt. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Ha i bakhodet at bare versjon 2 av 800D kommer med USB 3.0 i front. De solgte et upgrade kit en stund, men når jeg trengte det fant jeg det ikke hverken hos Corsair eller på Ebay. Kjedelig å måtte rote bak hver gang man kopler til en minnepenn... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Jeg kan skjønne at de ikke vil sende denne. Det er mye jobb å sende en slik, og når de er såppass billige, er det mye jobb for lite. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Ha i bakhodet at bare versjon 2 av 800D kommer med USB 3.0 i front. De solgte et upgrade kit en stund, men når jeg trengte det fant jeg det ikke hverken hos Corsair eller på Ebay. Kjedelig å måtte rote bak hver gang man kopler til en minnepenn... Jepp, dette var en av grunnene til at jeg oppgraderte til 900D. Den hadde også SATA 2 i hot swap bays'ene. Men den viktigste grunnen var at det blir varmt, og det er ikke plass til så veldig mye kjøling i det. Lite vifteplasser for luft inn. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Ha i bakhodet at bare versjon 2 av 800D kommer med USB 3.0 i front. De solgte et upgrade kit en stund, men når jeg trengte det fant jeg det ikke hverken hos Corsair eller på Ebay. Kjedelig å måtte rote bak hver gang man kopler til en minnepenn... Prøvde du å sende en mail direkte til Corsair? Jeg kan skjønne at de ikke vil sende denne. Det er mye jobb å sende en slik, og når de er såppass billige, er det mye jobb for lite. Spørs jo hva man gjør ut av det da, jeg er en av de nissene som beholder alt av esker, så å sende ett i posten er kanskje 30 min arbeid for min del Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Prøvde du å sende en mail direkte til Corsair? Spørs jo hva man gjør ut av det da, jeg er en av de nissene som beholder alt av esker, så å sende ett i posten er kanskje 30 min arbeid for min del Jeg og prøvde å sende mail direkte til Corsair. De hadde ikke flere. Joa, hvis man har plass til eskene så går greit å beholde de. Jeg kastet min for et par år siden da jeg flyttet. Esken var ikke så fin lenger. Uansett, hvis man ikke har esken blir det fort mye jobb, pluss at det ikke er like lett å komme seg til postkontoret for alle med en 20kg tung gjenstand. Tenker da på de som ikke har bil og slik. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Jepp, er stor forskjell på folk der sånn, jeg kunne dratt med ett på jobb og pakket det inn med papp og isopor etc der, så dyttet det rett på en bring bil senere på dagen, men det er det jo selvsagt ikke alle som har mulighet til Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 (endret) Det er forsåvidt forståelig, men fremdeles veldig frustrerende for min del. Når det er sagt er jeg Haugalending, og dem jeg så på finn var i Hokksund. Men tilbake til kasser vi bruker da antar jeg. Endret 3. juli 2018 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Er det forresten noen som har moddet sidedøren på ett LD kabinett? Vurderer å få på ett system med hengsler... Nizzen? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Er det forresten noen som har moddet sidedøren på ett LD kabinett? Vurderer å få på ett system med hengsler... Nizzen? Nei, men har ett par ekstra paneler i tilfelle. Vanskelig å få fint. Vitsen er en annen ting. Drill, og skruene går fort ut Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Forhåpentligvis blir det noe penere i kassa når jeg er ferdige med disse... 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Har et CoolerMaster Ghost White 2 Advanced Gaming.. Usikker på om det blir noe bra bilde med LG G6'en min :/ Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 (endret) Ok, da har den kabelen fått en venn. Nå må jeg bare gidde ta fra hverandre pcen så jeg kan føre kablene bak hovedkortet. Endret 4. juli 2018 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå