Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha i bakhodet at bare versjon 2 av 800D kommer med USB 3.0 i front. De solgte et upgrade kit en stund, men når jeg trengte det fant jeg det ikke hverken hos Corsair eller på Ebay. Kjedelig å måtte rote bak hver gang man kopler til en minnepenn...

Jepp, dette var en av grunnene til at jeg oppgraderte til 900D. Den hadde også SATA 2 i hot swap bays'ene. Men den viktigste grunnen var at det blir varmt, og det er ikke plass til så veldig mye kjøling i det. Lite vifteplasser for luft inn.

Lenke til kommentar

Ha i bakhodet at bare versjon 2 av 800D kommer med USB 3.0 i front. De solgte et upgrade kit en stund, men når jeg trengte det fant jeg det ikke hverken hos Corsair eller på Ebay. Kjedelig å måtte rote bak hver gang man kopler til en minnepenn...

Prøvde du å sende en mail direkte til Corsair?

 

 

Jeg kan skjønne at de ikke vil sende denne. Det er mye jobb å sende en slik, og når de er såppass billige, er det mye jobb for lite.

Spørs jo hva man gjør ut av det da, jeg er en av de nissene som beholder alt av esker, så å sende ett i posten er kanskje 30 min arbeid for min del :p

Lenke til kommentar

Prøvde du å sende en mail direkte til Corsair?

 

 

Spørs jo hva man gjør ut av det da, jeg er en av de nissene som beholder alt av esker, så å sende ett i posten er kanskje 30 min arbeid for min del :p

Jeg og prøvde å sende mail direkte til Corsair. De hadde ikke flere.

 

Joa, hvis man har plass til eskene så går greit å beholde de. Jeg kastet min for et par år siden da jeg flyttet. Esken var ikke så fin lenger. Uansett, hvis man ikke har esken blir det fort mye jobb, pluss at det ikke er like lett å komme seg til postkontoret for alle med en 20kg tung gjenstand. Tenker da på de som ikke har bil og slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...