bshagen Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 (endret) Greit å vaske litt en gang i blant da Men klart, det er ikke ofte man skal flytte på den, men greit å ha i bakhodet når man skal det likevel. LAN-party, flytting, vasking, tømming av loop etc Endret 13. april 2018 av bshagen Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Jeg er helt klart mest fornøyd med mitt 800D, Fatal Design var forferdelig. Tenkte jeg skulle prøve noe nytt men fikk ikke tak i TJ11 så da ble det noe annet, håper jeg blir fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 (endret) ... Fatal Design var forferdelig ...Fatal Design har noen fine/smarte løsninger, men forferdelige matrialvalg. Ting går istykker fort som fy. Trist de ikke lager mer solide (kostbare) varianter av noen av kabinettene sine. Endret 13. april 2018 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Fatal Design. Kanskje de skulle byttet til det navnet? 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 ... Fatal Design var forferdelig ...Fatal Design har noen fine/smarte løsninger, men forferdelige matrialvalg. Ting går istykker fort som fy. Trist de ikke lager mer solide (kostbare) varianter av noen av kabinettene sine. Det er jo billigmerke, så kunne jo ikke forvente så mye. Ble bare litt forundra når 2 av beina ble borte mellom huset og garasjen når jeg skulle blåse det tomt for støv, det var utrolig mye knirkelyder og ulyder fra det. Ene viften gikk i stykker etter 3 måneder også Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Buy cheap, buy twice Har enda mitt Silverstone TJ07 fra 2005 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Synd disse 4500kr-kassene ikke har plass til 4 120mm-vifter i sidedøren, som HAF 932 LD cooling har iallefall plass til 2x 480xtx i bunnen, og 1x 480xtx i toppen. Det burde holde Spørsmålet er vel hva pokker man skal fylle det med som lager så mye varme, må vel opp i tri eller quad sli. Hva ligger vanntempen din på under last? Fra 1 til 2 480 kan du sikkert senke vanntempen 3-4 grader. Med enda 1 tviler jeg på det dropper mer enn 1 grad ekstra. Mange rads "stacker" ganske dårlig med mindre man får skikkelig kaldluft på alle sammen. Når jeg bygger om neste gang går jeg fra 420+280 til kun 420, og fra 2 til 1 skjermkort. 420 holder til myyyye. Jeg regner med å ligge på ca 500 watt ut i loopen da med maks last. Vanntemp vil neppe bli over 35 til vanlig. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Greit å vaske litt en gang i blant da Men klart, det er ikke ofte man skal flytte på den, men greit å ha i bakhodet når man skal det likevel. LAN-party, flytting, vasking, tømming av loop etc Tenkte så klart på flytting fra et rom til et annet. Jeg er nok litt for gammel til LAN-party. Da jeg drev med slikt, kalte vi det for Copy-party, så det er en god stund siden det var aktuelt for meg. Jeg ser helt klart fordelen med å ha et lett kabinett, men bakdelen ved å ha tungt kabinett er ikke et stort problem for meg. Jeg synes heller ikke at kvaliteten på Corsair sine kabinetter er dårlig. Det er ikke så mye plastikk på de. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Vel mye støv i mitt kabinett nå og loopen skulle ha vært tømt og renset, men ikke inntil jeg enten får kjøpt et kabinett, eller lager ett selv, men blir ikke før til Juni Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Synd disse 4500kr-kassene ikke har plass til 4 120mm-vifter i sidedøren, som HAF 932 LD cooling har iallefall plass til 2x 480xtx i bunnen, og 1x 480xtx i toppen. Det burde holde Til folding/mining er det kjekt å ha vifter som blåser kaldluft rett på kortene, da derfor min fascinasjon for 932. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Vel mye støv i mitt kabinett nå og loopen skulle ha vært tømt og renset, men ikke inntil jeg enten får kjøpt et kabinett, eller lager ett selv, men blir ikke før til JuniKabinett med støvfilter neste gang, da? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Vel mye støv i mitt kabinett nå og loopen skulle ha vært tømt og renset, men ikke inntil jeg enten får kjøpt et kabinett, eller lager ett selv, men blir ikke før til JuniKabinett med støvfilter neste gang, da? Ja, også skal det ikke stå nede på gulvet Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Buy cheap, buy twice Har enda mitt Silverstone TJ07 fra 2005 Tja... Har på en eller annen måte klart å ødelegge litt gjenger på mitt LD-V8 kabinett så dørene sitter så godt som de skal. De kunne ha brukt noen annet enn 10 skruer for å holde de på plass mener nå jeg. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Akkurat det kan jeg være enig i. LD-V7 bruker hengslet dør, rart at de ikke puttet det på 8ern også Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Derfor skal jeg kjøpe noe bra neste gang, eller lage selv, men begge deler kraver penger, som jeg ikke har før tidligst slutten av Juni Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Hengslet er den da ikke, bare sklir på plass i fronten og 3 skruer bakpå. Sikkert mulig å kjøpe noe vingeskruer eller lignende hvis man vil. Mener de skruene er M4. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 (endret) 800D har "quickrelease" Endret 15. april 2018 av Tullball22 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Derfor skal jeg kjøpe noe bra neste gang, eller lage selv, men begge deler kraver penger, som jeg ikke har før tidligst slutten av Juni Dette er ikke ensbetydende med at kabinettet ikke er bra. Foreslår at du tester et LD-kabinett før du uttaler deg om det er bra eller ikke Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Hengslet er den da ikke, bare sklir på plass i fronten og 3 skruer bakpå. Sikkert mulig å kjøpe noe vingeskruer eller lignende hvis man vil. Mener de skruene er M4. Du har selvsagt helt rett Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Derfor skal jeg kjøpe noe bra neste gang, eller lage selv, men begge deler kraver penger, som jeg ikke har før tidligst slutten av Juni Dette er ikke ensbetydende med at kabinettet ikke er bra. Foreslår at du tester et LD-kabinett før du uttaler deg om det er bra eller ikke Tydeligvis ingen som importerer lenger her til lands. Så skal du kjøpe fra Slovenia må du regne med 1 måned frakt og ca 5-6 tusen for en kasse inkludert frakt, moms og tollbehandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå