Complexity Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Lakker innmaten svart det skal jeg gjøre på mitt sopranos Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Kabinettet dit er drit fint Zevs_.. Ikke lakk inni, du har jo kromma der.. Syntes det er fint som det er.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Lakker innmaten svart det skal jeg gjøre på mitt sopranos 5341835[/snapback] Tviler på noe vil virke etterpå... :!: Mitt er uansett chrom, mesteparten. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Noen som har noe å si? Noe jeg kan forbedre? 5341813[/snapback] Jeg har vel påpekt det høflig og pent før, MEN FJERN DEN STJERNEN! Det er vel ikke så tydelig på de bildene her, men du burde bytte ut de runde IDE kablene med flate. De kan legges mye mer diskrèt. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Noen som har noe å si? Noe jeg kan forbedre? 5341813[/snapback] Jeg har vel påpekt det høflig og pent før, MEN FJERN DEN STJERNEN! Det er vel ikke så tydelig på de bildene her, men du burde bytte ut de runde IDE kablene med flate. De kan legges mye mer diskrèt. 5341968[/snapback] Stjernen blir ikke fjernet med det første Er du helt teit eller? Det er en grunn til at det selges runde IDE-kabler. Noe så dumt er det lengesiden jeg har hørt. Tror ingen her vil bytte en fin UV med en stygg og grå... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Noen som har noe å si? Noe jeg kan forbedre? 5341813[/snapback] Jeg har vel påpekt det høflig og pent før, MEN FJERN DEN STJERNEN! Det er vel ikke så tydelig på de bildene her, men du burde bytte ut de runde IDE kablene med flate. De kan legges mye mer diskrèt. 5341968[/snapback] Stjernen blir ikke fjernet med det første Er du helt teit eller? Det er en grunn til at det selges runde IDE-kabler. Noe så dumt er det lengesiden jeg har hørt. Tror ingen her vil bytte en fin UV med en stygg og grå... 5341992[/snapback] E ni helt teit eller? Alle med litt kabel bretting skills liker vel flate ide kabler bedre? Og hvem sier at de må være gråe? Den runde kabelen din henger jo over hovedkortet, mens en flat kabel kunne lurt seg ut på siden og blitt nærmest usynlig. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 E ni helt teit eller? Alle med litt kabel bretting skills liker vel flate ide kabler bedre? Og hvem sier at de må være gråe? Den runde kabelen din henger jo over hovedkortet, mens en flat kabel kunne lurt seg ut på siden og blitt nærmest usynlig. 5342038[/snapback] Jeg henviser deg heller til denne tråden og jeg liker den sånn den er. Fin UV. HER Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 For å være helt ærlig liker jeg ikke den BF2 grillen som er i siden og fjern den leke stjernen Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 For å være helt ærlig liker jeg ikke den BF2 grillen som er i siden og fjern den leke stjernen 5342073[/snapback] Grunnen til at du ikke liker grillen er nok fordi du ikke liker BF2 noe særlig. Akkuratt som jeg HATER cs Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Det er vel korrekt, men det betyr ikke at du må kjøpe en cs grill da... BF2 grillen er jo plast da Skaff heller noe krommet Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Det er vel korrekt, men det betyr ikke at du må kjøpe en cs grill da... BF2 grillen er jo plast da Skaff heller noe krommet 5342086[/snapback] Jeg driter i hva andre synes er fint, jeg har det jeg synes er fint. Det er derfor jeg har den grillen også Dessuten er den i Spesiallaget bare til meg i acryl. Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 okok skjønner din BF2 dott Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Faen til klaging på kabinettet til Zevs_ da..! Alle dere er bare missunlige, er jo litt musunnelig selv da.. For det er jo fint.. Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 klager ikke da herregud... han ville ha foslag til forbedringer på sitt kabinett og det fikk han! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Den var ikke bare til deg Zell, det er flere her også.. Men la oss ikke lage dette til en diskusjon / krangel.. Men forbedringer kan jo jeg også komme med da... Du kan jo feks bytte leds i front Zevs_... Mere chrom inni.. Edit: Innlegg 400 Endret 27. desember 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg kjøpte mine på clas ohlson. Søk på 36-1209 på www.clasohlson.no så finner du de . Synes det er pent uten vindu og jeg, men kanskje jeg modder inn vindu selv etter hvert EDIT: Kan vel være verdt å nevne at den "lyslekkasjen" ikke er like åpenbar når man ser den in real life... 5336126[/snapback] fant det takk så mye. så det var bare blå og hvit som var ultrabright. kanskje jeg tar med en hvit en også å ser om den funker som hdd lys. med mindre den lyser noe helt for j***lig da. raptoren min får nemlig lyset til å blinke kanskje 1 gang i sekundet i snitt, så det kan bli plagsomt. skal poste bildet når jeg har fått fiksa dette, dog vær ops på at det kan ta litt tid Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 LEDsene i front kan jeg bytte, har 28 UV-LEDs for hånd, men da må jeg bytte LEDs i bunnen også. Det blir bare sykt stress Det med grillen er egentlig en personsak i og med at det er en BF2-grill. La oss ikke syte mer om den Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg har et standard toshiba kabinett..... gammmel pc 5341421[/snapback] ta bilde og legg ut her da 5341482[/snapback] Hehe, saken er det at jeg bruker alle delene fra den pc'en til en tre-kabinett som jeg bygger. Så jeg lurer egentlig på om man kan bytte de standard diodene med sånne fra clas ohlson? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Mr_Razer: ser du er veldig "aktiv her" og har mange poster i denne tråden? men hva med et bilde av ditt kabinett snart?? hehe, når det det gjelder Zevs sitt så må jeg si det r meget peng, kabinette i seg selv er en skjønhet! Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Her er min "sunbeam" kabinett da, som jeg bestilte fra microplex for nesten et år siden. Men har ikke bestilt innmaten enda. Har mange casemods, lys, vifter osv for 4000kr så d blir en "regnbue". ps. skal sende ny bilde så snart den blir ferdig ^^ Endret 29. desember 2005 av << Alex >> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå