Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

+2 :D

De går inn i rekken over «siste kabinettet man kjøper/trenger» i grunn. Jeg mener, hva får man ikke plass til i PC-V8? :)

 

Men om man har lyst på litt mer jåleri, så er jo forståelig også, kunne tenkt meg et CaseLabs-kabinett etterhvert, bare så synd de ikke har mange distributører :/

Lenke til kommentar

Hvorfor er LD "ræl"? Vil ikke ha noe LD selv, men vil høre hvilke erfaringer du har med de :p

Jeg bare svarte på de som mente Corsair var ræl, aldri hatt LD selv, kun sett bilder, men de ser enkle og kjedelige ut

Har kjøpt flere Corsair og synes de er av bra kvalitet

 

Skal en ha noe skikkelig så går en for CaseLabs

Lenke til kommentar

 

Hvorfor er LD "ræl"? Vil ikke ha noe LD selv, men vil høre hvilke erfaringer du har med de :p

Jeg bare svarte på de som mente Corsair var ræl, aldri hatt LD selv, kun sett bilder, men de ser enkle og kjedelige ut

Har kjøpt flere Corsair og synes de er av bra kvalitet

 

Skal en ha noe skikkelig så går en for CaseLabs

Ld cooling er vel minst like god kvalitet som Caselabs. Det som er fint med CL er at man kan bestille så mye køstom greier :)

 

Dog man får det ikkje bedre enn man gjør det til selv :)

Lenke til kommentar

 

Hvorfor er LD "ræl"? Vil ikke ha noe LD selv, men vil høre hvilke erfaringer du har med de :p

Jeg bare svarte på de som mente Corsair var ræl, aldri hatt LD selv, kun sett bilder, men de ser enkle og kjedelige ut

Har kjøpt flere Corsair og synes de er av bra kvalitet

 

Skal en ha noe skikkelig så går en for CaseLabs

 

 

Det er nok av folk her som har hatt Corsair (inkl. meg selv), men ikke så mange som har hatt LD. LD sine kabinetter er blottet for plastikk og mekanismer og er bygget i alluminium og er dønn solid. Corsair på sin side er masse plastikk+stål. 800D f.eks veier dobbelt så mye som LD PC-V8 - og har ikke plass til nærheten av det samme, mens 1000D veier nesten 30(!) kg. LD PC-V8 veier rett i underkant av 10kg og dette har mer å si enn du tror, når du skal flytte på en PC med 3stk 480 radiatorer. Så ja, Corsair er ræl i forhold til LD 

 

"Skal en ha noe skikkelig så går en for CaseLabs". Du har et CaseLabs-kabinett?

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Det er nok av folk her som har hatt Corsair (inkl. meg selv), men ikke så mange som har hatt LD. LD sine kabinetter er blottet for plastikk og mekanismer og er bygget i alluminium og er dønn solid. Corsair på sin side er masse plastikk+stål. 800D f.eks veier dobbelt så mye som LD PC-V8 - og har ikke plass til nærheten av det samme, mens 1000D veier nesten 30(!) kg. LD PC-V8 veier rett i underkant av 10kg og dette har mer å si enn du tror, når du skal flytte på en PC med 3stk 480 radiatorer. Så ja, Corsair er ræl i forhold til LD 

 

"Skal en ha noe skikkelig så går en for CaseLabs". Du har et CaseLabs-kabinett?

Ja, aluminium er en del lettere enn stål. Herdet glass, som det er på 1000D, er ganske tungt også. Det blir litt smak og behag hva man foretrekker. Jeg synes 1000D ser griselekkert ut.
Lenke til kommentar

Med HW og full custom loop kommer 1000D til å være svintung. En god og tykk 480 radiator veier nesten 2kg, og i 1000D er det plass til 4(?) samt blokker. Pluss væske, som kommer til å være rundt 5liter i en slik loop. Da er det greit å spare 20kg

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...