Kyrre S. Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Litt input for deres neste kabinett kanskje? God Jul! Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Litt input for deres neste kabinett kanskje? God Jul! Ikke de beste kabinettene for litt større vannkjølingsbygg da Dark Base Pro 900 har jo litt plass, men går vel fort dårlig om man skal ha 60mm tykke radiatorer og slikt God jul! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 (endret) Neida, det er bare dritt for vannkjøling det der. Men vil jo tro at majoriteten av PC byggere vil ha enkle luftkjølte bygg - evt noe AIO eller hybridløsninger. Personlig har jeg nå bygd et eget rom for PC, så det blir mitt "kabinett" fremover. Der vil det vel bli et par fysiske maskiner med virtualisering. Har strekt opp en del signalkabler i veggene til ulike rom i huset. Vurderer felles vannkjøling for alt med 3 pumper og 18 * 140 rad. Får se hva jeg lander på når jeg kommer så langt. Endret 24. desember 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Neida, det er bare dritt for vannkjøling det der. Men vil jo tro at majoriteten av PC byggere vil ha enkle luftkjølte bygg - evt noe AIO eller hybridløsninger. Personlig har jeg nå bygd et eget rom for PC, så det blir mitt "kabinett" fremover. Der vil det vel bli et par fysiske maskiner med virtualisering. Har strekt opp en del signalkabler i veggene til ulike rom i huset. Vurderer felles vannkjøling for alt med 3 pumper og 18 * 140 rad. Får se hva jeg lander på når jeg kommer så langt. Bra plan! Skulle gjerne gjort det selv, men har en 2 roms på ca 25kvm Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Høres ut som at noen har sett på linus Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Tja ... Har brukt virtualisering lenge før Linus lagde noe tube video på det ? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Høres ut som at noen har sett på linus Hører før på Jay enn Linus når det kommer til vannkjøling Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Endelig kom håndtaket 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Endelig kom håndtaket Er dette stabilt stående? Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Ganske, kommer med føtter og Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Endelig kom håndtaket Tøft! Hvordan er støyen? Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Den er akkurat så stille jeg hadde håpt på ved idle og lett bruk dvs ikke hørbar Ved gaming skrur jeg opp viftene, mest for PSU sin skyld. Endret 26. januar 2017 av Thobjo Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Tror ikke det hjelper med håndtak på mitt kabinett. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Tror ikke det hjelper med håndtak på mitt kabinett. Nei, sekkehjul eller jekketralle er nok mest handy der Heftig case da, Caselabs ? Har og ett slikt på , eneste her inne? : Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Tror ikke det hjelper med håndtak på mitt kabinett. Nei, sekkehjul eller jekketralle er nok mest handy der Heftig case da. Har og ett slikt på vei, eneste her inne? : Endret 1. februar 2017 av Thobjo Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Tror ikke det hjelper med håndtak på mitt kabinett. Nei, sekkehjul eller jekketralle er nok mest handy der Heftig case da. Har og ett slikt på vei, eneste her inne? : Det er et Thermaltake Core W100, kommer i deler så du må sette det sammen selv. Og det kommer med hjul. Kjekt kabinett det bildet der, men kanskje litt vanskelig å ha vannkjøling i det. Endret 1. februar 2017 av Chavalito Lenke til kommentar
Ampl1tude Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Meget fornøyd med Nzxt s340 Elite Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Fint kabinett. Synn det er så lite hardware i det 2 Lenke til kommentar
Ganji421 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) dette er da mitt lille byggverk.. ikke 100% fornøyd enda. så kom gjerne med tips i melding har forresten byttet lyset til øverst å ikke nederst..! som hjalp noe voldsomt ;D skjønner IKKE hvorfor bildene kom sidelengs men. Endret 3. februar 2017 av Ganji421 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå