Christian Thork Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Blir moro å se War, får poste rikelig med bilder! Lenke til kommentar
C64C Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Ingen med kabinett med glass? Som: Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Joda, har et InWin 909 kabinett med glasspaneler på begge sider. Legger ved min post jeg hadde tidligere i tråden Da har jeg omsider fått PCen sammen og opp å kjøre, støtte og på en del problemer når det skulle koblest opp, grunnet plasseringen av PSUen ble både CPU strøm og PCI-E strøm kablenne for korte, samt 4 pins kablen til viftenne på den bakerste radiatoren, ble litt ghetto mod en periode, men har nå fått det til greit takket være kjapp respons og levering fra Digital Impuls og Komplett Slik ble det endelige resultatet: Ble selv svært fornøyd med hvor "kompakt" det ble seendes ut på og rundt hovedkortet samt jeg følte jeg fikk til slange routingen san noenlunde. Ganske fornøyd for å være min første fullverdige custom vannloop build 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 InWin-kabinett er så ekstremt sexy. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 InWin-kabinett er så ekstremt sexy. Når det er støvete 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Det er nok kuken til alle i denne tråden også 7 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Snakker om ghettomoder, hva synes dere om mediacenteret mitt Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Syns du kunne malt de trehvite flatene, det er så 1990 azz Lenke til kommentar
Populært innlegg kaffebryggare Skrevet 12. november 2016 Populært innlegg Del Skrevet 12. november 2016 Er noen år siden jeg bygde denne maskinen, cirka 2009 tror jeg. Nå syns jeg endelig det var på tide å ta i et tak å oppgradere litt! Gikk fra en Phenom x4 955/GTX 670 til i5 6700k/GTX 1070. Jeg DOBLET scoren i 3dmark 11. Ser kanskje ikke ut som det mest imponerende ved første øyekast, men de som har rett type kjøler ser at dette ikke er hva som helst. Diskettstasjonen virker desverre ikke, men den hører absolutt til i et slikt bygg. Hvis vi beveger oss bak og skrur på maskinen kan vi virkelig få en ide om at dette skjørtet ikke skjuler en Intel 486. Et skarpt øye kan også se det ikke helt originale viftehullet som nesten ble rundt. Mer enn god nok plass inni dette gode gamle kabinettet som heldigvis har rett formfaktor. Veldig god airflow også, maskinvaren blir så vidt lunken under belastning. Det vil si, mer en god nok etter at jeg klippet bort 75% av ledningene til strømforsyningen og lagde mitt eget kabelsystem. Tydelig inspirert av [infected] her på forumet. 19 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Helt nydelig, sånt er moro å se! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Sånne kabinetter er nostalgiske på utsiden, men ett helvete på innsiden. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Om noen her har laget deres eget kabinett, hva gjorde dere med av/på-knappen? Kjøpte en løs, hvor? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Er noen år siden jeg bygde denne maskinen, cirka 2009 tror jeg. Nå syns jeg endelig det var på tide å ta i et tak å oppgradere litt! Gikk fra en Phenom x4 955/GTX 670 til i5 6700k/GTX 1070. Jeg DOBLET scoren i 3dmark 11. *snip* En skikkelig "ulv i fåreklær"! Liker det Om noen her har laget deres eget kabinett, hva gjorde dere med av/på-knappen? Kjøpte en løs, hvor? Har laget et par kabinetter oppgjennom tiden. Bryterne har jeg kjøpt litt over alt (ebay, elfa, datakjeden) Du kan stort sett bruke hvilken som helst on/off bryter, men helst en med "impuls" funksjon (slik at knappen spretter tilbake etter et trykk, altså gir en puls) https://www.techbay.no/category.html/brytere 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Jeg har forstått at man må ha en momentan bryter. Jeg ser noen bryter kalles "12V". Er dette viktig og riktig? Jeg hadde vært på ebay og sett brytere lignende de du linket til, men jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle koble dem til PCen. Bra at techbay selger ledning. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Jeg ser noen bryter kalles "12V". Er dette viktig og riktig? Ikke viktig. Power-on signalet er + 5 V og kortsluttes til jord når bryteren trykkes inn. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Noen som vet hvorfor Cooler Master Stacker ikke er å få tak i lengre? Hadde vært perfekt for et semi-custom bygg jeg har planer om Evnt. noe annet som ligner... (må være hull i bunn) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Noen som vet hvorfor Cooler Master Stacker ikke er å få tak i lengre? Hadde vært perfekt for et semi-custom bygg jeg har planer om Evnt. noe annet som ligner... (må være hull i bunn) http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X+Cooler+Master+Stacker.TRS0&_nkw=+Cooler+Master+Stacker&_sacat=0 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Noen som vet hvorfor Cooler Master Stacker ikke er å få tak i lengre? Hadde vært perfekt for et semi-custom bygg jeg har planer om Evnt. noe annet som ligner... (må være hull i bunn) http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X+Cooler+Master+Stacker.TRS0&_nkw=+Cooler+Master+Stacker&_sacat=0 Der var det jo 0 stackers.. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Ser flere jeg... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå