Nauz Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Da har jeg fått flytta over innmaten til det nye kabinettet! Sammen med en ny hiper 580w. Også har jeg bytta LEDene i front med 2 blåe istedenfor den gyselige grønne og oransje. Men er det bare meg, eller skrangler sidedørene noe innmari? Bare jeg går forbi kabinettet så skrangler det skikkelig fra sidedørene. Uansett en bra oppgradering fra Qtec EDIT: Glemte å skrive at det var PC7ASCAND... 5333770[/snapback] og hvor er så bildene? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Da har jeg fått flytta over innmaten til det nye kabinettet! Sammen med en ny hiper 580w. Også har jeg bytta LEDene i front med 2 blåe istedenfor den gyselige grønne og oransje. Men er det bare meg, eller skrangler sidedørene noe innmari? Bare jeg går forbi kabinettet så skrangler det skikkelig fra sidedørene. Uansett en bra oppgradering fra Qtec EDIT: Glemte å skrive at det var PC7ASCAND... 5333770[/snapback] og hvor er så bildene? 5334463[/snapback] De kommer, de kommer... (håper jeg ) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 er det mye arbeid å bytte leddene? sku gjerne bytta mine jeg også Lenke til kommentar
bigblock Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Her er mitt kabinett da, men er ikkje helt ferdig med det enda, har ikke gjort ferdig topp plata. Men slenger ut bilde likevell btw, det som er utskjært på venstre side er radiator til kjølinga. hehe Endret 25. desember 2005 av bigblock Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 meget bra trekasse du har (bokstavelig talt for en gangs skyld ) snekra deg der. hva med å poste et bilde av innsida også i nabo tråden linky -> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=311195&hl= Lenke til kommentar
bigblock Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 meget bra trekasse du har (bokstavelig talt for en gangs skyld ) snekra deg der. hva med å poste et bilde av innsida også i nabo tråden linky -> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=311195&hl= 5334762[/snapback] Jepp, har lagt ut ikke noe å vise fram men, men la ut likevell Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Fin trekasse det der, leds i front og det lyset på toppen var fint.. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 er det mye arbeid å bytte leddene? sku gjerne bytta mine jeg også 5334633[/snapback] Nei, det er veldig lett. Det er bare å nappe ut de gamle 5mm lysa, og sette inn nye . Du kan bare bruke den "holderne" som holder de andre lysene, så det får ikke blitt enklere. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Ok, da skal dere få et bilde. Som dere ser så er det litt "lyslekk" i viftehullene der. Jeg vurderer derfor å sette inn flere leds slik at hele greia lyser opp. Jeg har overflod av de uansett så... Me like it stilrent Endret 25. desember 2005 av sablabra Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Kult kabinett det der Endret 25. desember 2005 av zeLL91 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det var jo drit fint.. Men, je syntes det med plexi var litt finere.. Men det er jo drit fint dette også.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 er det mye arbeid å bytte leddene? sku gjerne bytta mine jeg også 5334633[/snapback] Nei, det er veldig lett. Det er bare å nappe ut de gamle 5mm lysa, og sette inn nye . Du kan bare bruke den "holderne" som holder de andre lysene, så det får ikke blitt enklere. 5335147[/snapback] ukey takk for svar. bare en liten ting til, hvor finner jeg sånne leds som passer der, og da helst blå/rød. Det var jo drit fint.. Men, je syntes det med plexi var litt finere.. Men det er jo drit fint dette også.. 5336074[/snapback] det med plexi er akkurat samme kassa, bare med sidedør med vindu. du kan kjøpe vindu separat, eller (kommet nylig) komplett med vindu fra microplex Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Jeg kjøpte mine på clas ohlson. Søk på 36-1209 på www.clasohlson.no så finner du de . Synes det er pent uten vindu og jeg, men kanskje jeg modder inn vindu selv etter hvert EDIT: Kan vel være verdt å nevne at den "lyslekkasjen" ikke er like åpenbar når man ser den in real life... Endret 25. desember 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hei! Jeg har også lyst til å bytte diodene i datamaskinen. Bare problemet er av hvilket dioder er man bytter ut? Kansje jeg er helt på jordet men er de lysene som blinker når hardisken er i bruk, og når pcen er på (de som er ofte oransje og grønn som standard på pc'er) ikke sant Lenke til kommentar
royale Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 sablabra, driiiit fint kab! et sånt kabinett skal jeg ha før tg! er det lian li? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Hei!Jeg har også lyst til å bytte diodene i datamaskinen. Bare problemet er av hvilket dioder er man bytter ut? Kansje jeg er helt på jordet men er de lysene som blinker når hardisken er i bruk, og når pcen er på (de som er ofte oransje og grønn som standard på pc'er) ikke sant Spørs hvilket kabinett du har. Hva med å lage en egen tråd i casemod kategorien elns ? Endret 26. desember 2005 av Kvammis Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg har et standard toshiba kabinett..... gammmel pc Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg har et standard toshiba kabinett..... gammmel pc 5341421[/snapback] ta bilde og legg ut her da Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 sablabra, driiiit fint kab! et sånt kabinett skal jeg ha før tg! er det lian li? 5341296[/snapback] Det er Lian Li ja, det her: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7ascand&mcat=c134 Får håpe det slar ann på TG da Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Liten update fra min side: NB: Klikkbare bilder! Noen som har noe å si? Noe jeg kan forbedre? Endret 26. desember 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå