Christian Thork Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Du får tilogmed tak i X99 mini-itx. Skulle jeg hatt en rå mini pc hadde det nok vært 6700K + 1080 vannavkjølt med en god OC på GPU og en moderat OC på CPU. ^^ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 I disse dager trenger man ikke inngå kompromiss på ytelse bare fordi man vil ha en liten PC. Mitt SG07-build basert på 3570k sto frem til lynet tok hovedkortet i fjor høst. Mer enn nok gaming-ytelse, men lite nok til at jeg tok det med meg i flybagasjen på ferie hjem til han far. Absolutt, dette er gode tider for oss HW-entusiaster Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Jepp, tidene har forandret seg. Oppgraderingen fra et svært Fractal Design Define XL, til en liten Corsair 250D har vært deilig. Ekstremt mye lettere å flytte rundt, omtrent like stille som Define XL også, til tross for nedgradering fra custom loop på CPU og GPU, til AIO på CPU og stock FE-kjøler på GPU (GTX 1070). Utenom entusiaster, hvem trenger egenting store kabinetter og custom vannkjølingsløsninger lenger? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) CB? Er du på sørlandet Kyrre? Bor i Norges sørligste by, og jobber like ved Norges sørligste punkt. På lørdag skal jeg på fylla i Kristiansand, så da skal jeg banke CT litt Viktig å sette seg i respekt blant de unge Har råere HTPC enn de fleste har på gutterommet du nå, Kyrre! Overkill er alltid like deilig Blir greit dette tror jeg ja. Takk for god deal Endret 29. juli 2016 av Kyrre S. 3 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 ITX-builds er og blir fett. Har alltid hatt lyst til å prøve det, men har egentlig ikke så store plassbegrensninger, og har ikke behov for å flytte den annet enn når jeg flytter til ny leilighet, så det har blitt med tanken. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Hahaha, går fint det Kyrre. Jeg får ta båten ut til en random holme om gjemme meg. 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 CB? Er du på sørlandet Kyrre? Bor i Norges sørligste by, og jobber like ved Norges sørligste punkt. På lørdag skal jeg på fylla i Kristiansand, så da skal jeg banke CT litt Viktig å sette seg i respekt blant de unge Ja, da kan det jo hende at vi ser hverandre Vi får teame opp mot CT Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 CB? Er du på sørlandet Kyrre? Bor i Norges sørligste by, og jobber like ved Norges sørligste punkt. På lørdag skal jeg på fylla i Kristiansand, så da skal jeg banke CT litt Viktig å sette seg i respekt blant de unge Ja, da kan det jo hende at vi ser hverandre Vi får teame opp mot CT Bor du på Sørlandet Taake? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) Snakker vi LAN på gutterommet til CT? Forøvrig ghettobygg / hand-down parts til den ene nevøen (han er UNG, så ingen klaging!!). Satser på han blir fornøyd, kosta meg ikke ei krone. s1155, i3 2-kjerner med HT, AMD 7790/260(X), SSD (raid for fæn) og litt sånn ræl fra skuffa. Han snakker om Minecraft .. burde gå greit nok Sykt jalla den HDD-holderen på de billige FD kabinettene. Blir feil vei med portene slik drevene er orientert nå, og motsatt vei så er det ikke plass mot frontpanelet. At dette kom gjennom QA hos Fractal er en fuckings gåte! Endret 29. juli 2016 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Ommøblert litt. Ka du tru ? 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Looking good! 1 Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Looking good! Takker Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 (endret) Da har jeg endelig fått klar maskinen i nytt hus. Var på tide nå. Må si gtx 1080 sparker ifra seg ? Endret 1. september 2016 av boarderxtrem 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Veldig bra, ikke dumt valg av kabinett - kvalitet Tips. Vær bittelitt forsiktig med skruene til panelene, de blir for borte Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Tenker at strømforbruket må ha gått endel ned fra 4x 7970 til 1x 1080. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Nice! Kjøp noe cable sleeves til de gule ledningene da vel Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Veldig bra, ikke dumt valg av kabinett - kvalitet Tips. Vær bittelitt forsiktig med skruene til panelene, de blir for borte Vurderer fortsatt å sette hengsler på den v8 døra, altså Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Tenker at strømforbruket må ha gått endel ned fra 4x 7970 til 1x 1080. He he det gjør det, men jeg gadd ikke og ta den bort. Skal nok kjøre flere kort neste gang. Pluss greit med litt xtra power. De gule ledningen skal bli borte?? måtte bare starte den for testing hehe Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Veldig bra, ikke dumt valg av kabinett - kvalitet Tips. Vær bittelitt forsiktig med skruene til panelene, de blir for borte Vurderer fortsatt å sette hengsler på den v8 døra, altså Det har jeg også, litt plagsomt at de har det på PC-V7 og ikke på åttern. Men annet enn det så er det et veldig bra kabinett Lenke til kommentar
Molecule Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 (endret) Et par bilder av mitt Phanteks Enthoo Evolv Glass med Phanteks LED (multicolor). Legger ved en link til en video jeg har laget av lysene. Endret 11. september 2016 av Taldust 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå