Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

ok vinduformen til Tsunami og Soprano er ikke helt god det vet jeg  :D

Syns du skal bli hos din Tsunami jeg  ;)

5319048[/snapback]

ja blir til det ;)

er kjempe fornøyd! passer perfekt til meg bortsett fra vinduet ;) og viftene som støyer, men de har jeg byttet ut så ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kunne jo kjøpt Tsunami versjonen uten vinduet da og heller skjært ut selv eller fått noen til og gjøre jobben for deg  ;)

5326549[/snapback]

hmm joa men det tenkte jeg ikke på den gang! men men er jo ikke så ille det vindu da ;) er tross alt en 92mm vifte der som blåser kald luft rett mot cpu en ;)

Lenke til kommentar

ser det er en del som har lyst på PC7ASCAND her, så jeg tenkte jeg sku poste bilde av mitt for å friste dere enda mer.

jeg kjøpte dette for noen mdner sia, og kjøpte vindu separat.

dere får tilgi den noe svake kvaliteten på bildene, men kameraet er ikke av de beste, og jeg er ikke akkurat profesjonell jeg heller, plus at det er litt svakt lyd på rommet mitt, så det er vanskelig å få rett innstilling på bilda uten å:

1: miste led lysene på viftene

2: unngå at de blir for dominerende.

det bildene ikke viser er den blå 8cm mist vifta (de to 12cm viftene er også mist) som står i taket, samt de blå leda på zalman cpu og gpu kjølerne.

viftestyringa styrer cpu, gpu, hdd og tak vifta. den bak er montert rett på hk, siden den sviver på bare 1050 rpm og har lave 16db uansett.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
ser det er en del som har lyst på PC7ASCAND her, så jeg tenkte jeg sku poste bilde av mitt for å friste dere enda mer.

jeg kjøpte dette for noen mdner sia, og kjøpte vindu separat.

dere får tilgi den noe svake kvaliteten på bildene, men kameraet er ikke av de beste, og jeg er ikke akkurat profesjonell jeg heller, plus at det er litt svakt lyd på rommet mitt, så det er vanskelig å få rett innstilling på bilda uten å:

1: miste led lysene på viftene

2: unngå at de blir for dominerende.

det bildene ikke viser er den blå 8cm mist vifta (de to 12cm viftene er også mist) som står i taket, samt de blå leda på zalman cpu og gpu kjølerne.

viftestyringa styrer cpu, gpu, hdd og tak vifta. den bak er montert rett på hk, siden den sviver på bare 1050 rpm og har lave 16db uansett.

5330048[/snapback]

Altfor digg kabinett :dribble:

Skal enten kjøpe PC7BSCAND eller 7BASCAND :hmm:

Hvem burde jeg ta? ;)

Lenke til kommentar

@ zeLL91

om du kjøper sølv eller svart er opp til deg å avgjøre, men om du kjøper svart, så får du en del flere muligheter med lys, da svart passer bra med både rødt grønt blått og gult, mens sølv går best med blått og lite annet.

plus at det er lettere å få en fin overgang i front dersom det er svart, da f.eks viftestyringer er omtrent samme svart som lian li. mens sølv ikke blir helt den samme farga. det er fordi lian li er lakka sølv, og ikke børsta alu.

edit: nice shark kabbis, jeg sikla på det en stund.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

:w00t: Da har jeg fått flytta over innmaten til det nye kabinettet! Sammen med en ny hiper 580w. Også har jeg bytta LEDene i front med 2 blåe istedenfor den gyselige grønne og oransje. Men er det bare meg, eller skrangler sidedørene noe innmari? Bare jeg går forbi kabinettet så skrangler det skikkelig fra sidedørene. Uansett en bra oppgradering fra Qtec :thumbup:

EDIT: Glemte å skrive at det var PC7ASCAND...

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...