zlpw0ker Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 (endret) Pcen ble bygd i vinterferien i år. Jeg har prøvd så godt jeg kan for å skjule kablene, men ikke alltid lett. Kabinettet er XL R2. Endret 23. mars 2016 av zlpw0ker Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Du har lastet opp miniatyr bilder... Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Du har lastet opp miniatyr bilder... hehe,ja jeg så det jeg også. Er fikset nå. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 (endret) Tja så ikke så verst ut det der. Angrer ikke et sekund på at eg kvittet meg med mine egne snurredisker anbefaler å ta ut den nederste hardisk racken. Plasere 2 vifter i front for å suge inn luft. Istedet for i bunn. Endret 23. mars 2016 av Netrum Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 (endret) Tja så ikke så verst ut det der. Angrer ikke et sekund på at eg kvittet meg med mine egne snurredisker anbefaler å ta ut den nederste hardisk racken. Plasere 2 vifter i front for å suge inn luft. Istedet for i bunn. Det er faktisk 2 Noiseblocker eLoop Fan B14-PS 140mm PWM foran hdd racken som blåse inn. Husker ikke helt hva det heter akkurat nå,men kjøpte og installerte en i bunn slik det ikke blir for mye positive or negative airflow. Trur det er det det heter. Endret 23. mars 2016 av zlpw0ker Lenke til kommentar
Populært innlegg GreenRay Skrevet 24. mars 2016 Populært innlegg Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) Fullførte nylig et lite prosjekt som jeg har jobbet med i år. Arbeidslogg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1709121 CPU og GPU er vannkjølt. Kjører en loop med 2stk 480 radiatorer. Har satt inn to temperatursensorer (før og etter radiatoren) og en flowsensor som er koblet til en Arduino. Med arduinoen kan jeg styre lys og logge temperartur og strømning. CPU: Intel i7-5930k SSD: Samsung 950PRO 512GB M.2 GPU: MSI GeForce 980Ti RAM: HyperX Predator 3GHz 32GB DDR4 PSU: Corsair AX850 HK: ASUS X99-PRO Socket 2011-3 PS: Hvis du er på TG så stikk gjerne innom og slå av en prat! Sitter på R49 S72 (enden av rekka, rett ved de som streamer) @GreenRay Endret 24. mars 2016 av GreenRay 22 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) *snip* I like your style Tøft og gjennomført. Legger tråden din til i listen over "must read`s". ## Opprimmelig post med bilder fjernet på grunn av størrelse av ilpostino. ## Endret 31. mars 2016 av ilpostino 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 At du ikke har fått mer enn den ene vote'n som jeg ga deg er en skam! Meget pent utført GreenRay Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Nice felger på stolen Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 *snip* I like your style Tøft og gjennomført. Legger tråden din til i listen over "must read`s". Takk for det At du ikke har fått mer enn den ene vote'n som jeg ga deg er en skam! Meget pent utført GreenRay Hehe, virker som du fikk fart i folk Nice felger på stolen Jepp, mangler bare at de spinner Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Operasjon Hot Rod HTPC er snart ferdig Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) . Endret 31. mars 2016 av Thobjo Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 . Tydeligvis ALT for lite kabinett Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Yes Planen er å flytte på pc mellom stue og eget datarom så fant ut at noe mindre måtte til. Håndtak er på vei. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 31. mars 2016 Del Skrevet 31. mars 2016 Mest på skøy venter på Raijintek kjøler men måtte jo hive ihop med det en har. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Kjører fortsatt Z68 og Sandy, men om noen uker blir det å pensjonere begge til fordel for Skylake. Ikke bry dere om kaninene, det er snart vårrengjøring, da skal kabinettet ribbes og vaskes innvendig. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Holder på å titte rundt etter ett nytt kabinett, i ikke så alt for dyr prisklasse. Sett en del på youtube. Greit at en kan tenke grønt når det kommer til PC, men hva synes dere? Bare å hoppe rett til 4:37 å følg med øverst i bildet Noen som har forslag til kabinett, uten sidevindu, plass til en del hdd'er, som støtter e-atx, som ser pent ut og prislapp helst ikke over 1500 kr? Sitter med fractal R5 som egentlig er stort nok i størrelse men det byr på visse problemer. Endret 9. april 2016 av FranZe Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Holder på å titte rundt etter ett nytt kabinett, i ikke så alt for dyr prisklasse. Sett en del på youtube. Greit at en kan tenke grønt når det kommer til PC, men hva synes dere? Bare å hoppe rett til 4:37 å følg med øverst i bildet https://www.youtube.com/watch?v=mzXmR9QerOY Noen som har forslag til kabinett, uten sidevindu, plass til en del hdd'er, som støtter e-atx, som ser pent ut og prislapp helst ikke over 1500 kr? Sitter med fractal R5 som egentlig er stort nok i størrelse men det byr på visse problemer. God men gammel, og ganske lik den du har per idag. https://www.komplett.no/product/773434/datautstyr/kabinetterbarebone/big-tower/fractal-design-define-xl-r2-black-pearl Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Hva er det med dette forumet og Fractal, er jo det eneste som blir anbef. Spons eller? Endret 9. april 2016 av SKAÐI Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hva er det med dette forumet og Fractal, er jo det eneste som blir anbef. Spons eller? Fatal design Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå