sevs Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Har CRT, ser inni skjermen og kassa samtidig uansett hvis du forstår God vitseromjul. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Er generelt uenig at en ikke skal se i kassa. Det er skjermen som en følger med på, men betyr ikke at kassa ikke skal kunne beundres... 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Jeg har LD v4, og det gjør jobben helt topp Har 2x 360 radiatorer i det og Alle komponenter med hurtigkoplinger. Konge Kjøper en slik tror jeg, ved neste lønning. Takk for tips Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Man skal se på skjermen, ikke inni kassa Haha! Det er kanskje en litt kvass ting å melde i en kabinett-show-off-tråd? 5 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Haha, når jeg tenker over det så har jeg titta 0 ganger inn gjennom kabinettvinduet mitt, utenom når jeg faktisk rengjør el lignende... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg pynter på kabinettet for å dra damene jeg, veit ikke hvorfor dere andre gjør det. Får dobbeltklikket endel på musa av sånt Men seriøst, det er vel hver sin smak, jeg syns det er litt moro med et fint og ryddig kabinett. 1 Lenke til kommentar
tommynecro Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) Er vel ikke HELT ferdig, skal fortsatt lage litt touchups på sidepanel og må legge inn gule lys under top og front sign, men det begynner å se litt kult ut. Er originalt et hvitt node 304. Innvendige specs er xeon 1231v3, 980ti, et par ssd's og hdd's, ax760, hyperx 1866, og en h80gt som push/pull exhaust bak. Mye modding invending blant andre strukturmods for å passe inn psu og gpu. overraskende god luftflyt og ganske lave temperaturer. Kabinettet er veldig lite. Neste trinn i prosjekt er å framstille tastatur/skjerm i samme fasong. Endret 3. januar 2016 av tommynecro 6 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Nice. Kanskje gjøre noe med skruene (først gul lakk deretter ripe de opp litt)? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Bygger selv kabinett, men blir ingen bilder med det første og blir ikke noe vindu da hele poenget er at den skal være så lydløs som mulig og lysløs Kabinettet har blitt bygd i treverk og venter nå på radiatorene så jeg får laget hull til de 1 loop, 2 "PCer" Lenke til kommentar
tommynecro Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Er vel ikke HELT ferdig, skal fortsatt lage litt touchups på sidepanel og må legge inn gule lys under top og front sign, men det begynner å se litt kult ut. Er originalt et hvitt node 304. Innvendige specs er xeon 1231v3, 980ti, et par ssd's og hdd's, ax760, hyperx 1866, og en h80gt som push/pull exhaust bak. Mye modding invending blant andre strukturmods for å passe inn psu og gpu. overraskende god luftflyt og ganske lave temperaturer. Kabinettet er veldig lite. Neste trinn i prosjekt er å framstille tastatur/skjerm i samme fasong. Hei! Ble full forandring og det ser ganske så annerledes nå da jeg var misfornøyd med looken for noen dager siden. Merker en ting dog.. Helt siden jeg begynte med moddingen har jeg blitt så mye flinkere til å tegne/male Tviler sterkt på at jeg er ferdig enda. Står litt fast med hva jeg bør gjøre på taket.Har den avtrekkeren nå som ser/ble ganske fin, men føler fortsatt at noe mangler. Går for en mystisk, radioaktiv box som mer eller mindre kan eksplodere når som helst. Litt som en nuke kanskje. Det begynte helt uskyldig, men føler det har tatt helt av nå... Har bestilt oransje lys hos digitalimpuls og skal hente de senere i dag. Tipper det blir en stor ting da disse røde lysene innvendig er svake som f... Innspill tas imot Endret 7. januar 2016 av tommynecro 7 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Du kan vel lage noe med "Cherenkov Radiation" effekt? Hvis du har vannkjøling kan du vel lage en tank med den effekten på taket Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Ikke mine kabinetter, men bygde 2PCer på jobb i går Den ene har i7, 16GB RAM og 970 Den andre har i5, 8GB RAM og 960 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 ^^ Hvir jobber du? Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Alltid fint med S340. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 ^^ Hvir jobber du? Jobbet i Mediehuset Tek som ble kjøpt opp av TU Media AS, så nå jobber jeg der Disse var bygd for gamer.no Alltid fint med S340. Første gang jeg bygger i det, det meste var nice, og liker utseendet + størrelsen, men er en del ting som gjerne kunne vært annerledes. 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Liker Noctua viften på Coolermaster heatsinken 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 (endret) Alltid fint med S340. Første gang jeg bygger i det, det meste var nice, og liker utseendet + størrelsen, men er en del ting som gjerne kunne vært annerledes. Ikke uenig der. Jeg modifiserte mitt kabinett for en 360 radiator fremme, og merket at harddisk buret er veldig knovent sammensatt, og ikke er særdeles hendig. I tillegg hadde jeg mye problemer med å få inn skjermkortet pga hovedkortets plastskjold kontra PCI slottene på skjermkortet... Endret 24. januar 2016 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Vært stille her gitt. Bygger maskin for kollega jeg i mens. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Vært stille her gitt. Bygger maskin for kollega jeg i mens.Stock intel cpukjøler og amd skjermkort. Du hater kolegaen din tydeligvis Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Min brors nybygde pc med skylake cpu. Den gamle vart tatt av lynet så byttet like gjerne fra gammelt antec til corsair air 240 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå