bshagen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 ligner på mini silverstone TJ07 Murderbox MKII som de kaller seg nå, er i praksis et modifisert TJ07 ja. https://xforma.com/ $1250 FØR nødvendige tillegg som reservoir mounts og brakkett til radiator osv. Pent kabinett, men makan til pris. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Men nesten 11 000 for basemodellen? oioiMan får min tj07 for halvparten Lenke til kommentar
War Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 olala , enda en limited omw Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) Wow! Ja, det er absolutt et pent kabinett, men hvordan rettferdiggjør man prisen på noe sånt? Jeg føler man skal ha RIMELIG bra hardware før det er ok å spytte 10 000 kr på kabinettet ... Endret 28. desember 2015 av Breidablik Lenke til kommentar
Strato Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Wow! Ja, det er absolutt et pent kabinett, men hvordan rettferdiggjør man prisen på noe sånt? Jeg føler man skal ha RIMELIG bra hardware før det er ok å spytte 10 000 kr på kabinettet ... I tillegg finnes det mange minst like fine kabinetter til under 5000... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Er bittelitt nære å kline til med en hvit CaseLabs SMA8 i reverse. Verdt prisen i forhold til nåværende LD Cooling? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Nei, ikke slik dollaren er nå. Jeg hadde STH10, men helt ærlig, hva er poenget? Det er gøy i noen måneder så bryr man seg jo ikke. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Nei, ikke slik dollaren er nå. Jeg hadde STH10, men helt ærlig, hva er poenget? Det er gøy i noen måneder så bryr man seg jo ikke. Dollaren er skikkelig kjip om dagen ja. Mulig jeg burde vente litt. Er bare litt lei av LD-kabinettet. Det er veldig bra, det er ikke det, bare litt lei. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Gjør noe gøy med det - modding eller noe! Lakkering eller annen type fargeskifte er alltid gøy! Slikt kan gjøre et gammelt, "kjedelig" kabinett interessant og gøy igjen! Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Dollaren vil ikke bli bedre på flere mnder eller år, så skal man kjøpe er det bare og gjøre det nå. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Gjør noe gøy med det - modding eller noe! Lakkering eller annen type fargeskifte er alltid gøy! Slikt kan gjøre et gammelt, "kjedelig" kabinett interessant og gøy igjen! Vurderer dette, har tenkt på fargebytte lenge. Lakkering er litt pirkete, så må sette det bort. Det som er kjedelig med det er at jeg blir uten data i lang tid. Får se hva jeg gjør, få dørene hengslet burde vel være det første på agendaen. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 (endret) Jeg bestilte kabinettet for gaaaaaaaaaaaanske lenge siden, så ikke akkurat 11000 kr jeg la ut for det, for ikke å nevne at en del tilbehør medfølger for de som støttet det ganske tidlig... Når alt er sagt og gjort bryr jeg meg egentlig fint lite rundt spørsmålet som hvorfor jeg vurderer slikt, spesielt når Apple fremdeles er i full drift der ute. Endret 29. desember 2015 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Gjør noe gøy med det - modding eller noe! Lakkering eller annen type fargeskifte er alltid gøy! Slikt kan gjøre et gammelt, "kjedelig" kabinett interessant og gøy igjen! Vurderer dette, har tenkt på fargebytte lenge. Lakkering er litt pirkete, så må sette det bort. Det som er kjedelig med det er at jeg blir uten data i lang tid. Får se hva jeg gjør, få dørene hengslet burde vel være det første på agendaen.Du kan alltids mekke deg en ghetto-løsning som midlertidig kabinett, slik at du kan bruke maskinen mens du modder kabinettet. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Gjør noe gøy med det - modding eller noe! Lakkering eller annen type fargeskifte er alltid gøy! Slikt kan gjøre et gammelt, "kjedelig" kabinett interessant og gøy igjen! Vurderer dette, har tenkt på fargebytte lenge. Lakkering er litt pirkete, så må sette det bort. Det som er kjedelig med det er at jeg blir uten data i lang tid. Får se hva jeg gjør, få dørene hengslet burde vel være det første på agendaen.Du kan alltids mekke deg en ghetto-løsning som midlertidig kabinett, slik at du kan bruke maskinen mens du modder kabinettet. Gått å tenkt litt på en benchebord. Tips til et ålreit et? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 http://www.digitalimpuls.no/PC-komponenter/Kabinett/Benchebord Velg og vrak. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Velg og vrak ... i farger Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg lagde et selv. Det skal jo ikke så mye mer til enn et par treplater og noen stenger/føtter å montere dem fra hverandre med, pluss eventuelle forsterkinger og sånn dersom det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg har LD v4, og det gjør jobben helt topp Har 2x 360 radiatorer i det og Alle komponenter med hurtigkoplinger. Konge Lenke til kommentar
sevs Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Finnes det folk som modder vindu på harddisker enda, eller er denne trenden dødd ut? Hvor få tak i tynn nok plexi (1mm)? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Man skal se på skjermen, ikke inni kassa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå