SKAÐI Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Passa bra med matt svart tubing! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Det er aldri for nok med bilder her! Jo mere, jo bedre. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Enig, så veldig bra ut! :-D Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Rad ser förjävlig ut. Det är tätningsgummi från en gammal Mach II kompressorkylare för 10 år sedan. I princip omöjligt att få bort. Har jävligt lust på en XE 360 i toppen och en XE 240 i front. 2 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Sålenge den funker så er det vel knall? Vil ikke akkurat si at min loop ble så jevlig bra heller ^^ Lenke til kommentar
otl Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Lukket/åpen løsning etter behov 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Rad ser förjävlig ut. Det är tätningsgummi från en gammal Mach II kompressorkylare för 10 år sedan. I princip omöjligt att få bort. Har jävligt lust på en XE 360 i toppen och en XE 240 i front. Ser da ikke så verst ut dette her? Bare få snudd den radiatoren i topp, så er jo mye gjort, evnt få opp en 360 rad som du sier. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Og her er en som ikke bryr seg over at det ikke er det peneste en kan se på men fikk nå hovedkortet til å passe i det minste Har ikke vindu i kabinettet uansett. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Noen spesiell grunn til at du har snudd 3,5 tommerene? Ble jo liksom unødvendig mye rot Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Noen spesiell grunn til at du har snudd 3,5 tommerene? Ble jo liksom unødvendig mye rot Har ikke snudd hdd buret. Har bare satt hddene den veien for enkelthetens skyld Holdt det ganske ryddig tidligere men nå har det begynt å dabbe av i og med at det ikke har noen betydning. Sette på side-dekselet så er det like pent i mine øyne. Legger av tid til kabelrydding hvis det er nødvendig Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Hvis du hadde bygd systemet for enkelthet hadde du vel gått for et kabinett med hotswap? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Og her er en som ikke bryr seg over at det ikke er det peneste en kan se på men fikk nå hovedkortet til å passe i det minste Har ikke vindu i kabinettet uansett. Er det profilen til et eldgammelt Amd Ati X1650 256 jeg skimter som skjermkort der? Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 (endret) Hvis du hadde bygd systemet for enkelthet hadde du vel gått for et kabinett med hotswap? Har dokkingstasjon ved siden av som gjør samme nytten. Litt av poenget var at hvorfor skal jeg gjøre det mer tungvindt enn nødvendig med det kabinettet jeg faktisk har? For at det skal se pent ut når en uansett ikke ser det? Er ingen vindus-guru Er det profilen til et eldgammelt Amd Ati X1650 256 jeg skimter som skjermkort der? Er ett HD 5450 extreme passive cooling solution Endret 16. desember 2015 av FranZe Lenke til kommentar
Populært innlegg Nødstopp Skrevet 23. desember 2015 Populært innlegg Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) Første forsøk på å ta noen halvgode bilder av maskinen. Tusen takk til Nizzen (som lever opp til navnet sitt) for donasjon av SLI-broa! Er ikke helt fornøyd med kablene (og 8-pin EPS mangler sleeving), men det får bare være inntil videre. Setter resten av bildene i spoiler, de er litt store. Endret 23. desember 2015 av Nødstopp 12 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Meget pent og ryddig! Fine bilder var det også! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Veldig pent, Nødstopp! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Fantastiske bilder, og en fantastisk maskin! Fantaserer selv med å bytte ut soft tubingen i min maskin med stive Akryl rør, ser umåtelig pent ut Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Bra jobba Nødstopp Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Konge med så gode tilbakemeldinger! Fantastiske bilder, og en fantastisk maskin! Fantaserer selv med å bytte ut soft tubingen i min maskin med stive Akryl rør, ser umåtelig pent ut Har gjort det i to maskiner nå, og kan virkelig anbefale det om du er villig til å ofre det praktiske med myke slanger. Det er også nokså lett å komme i gang med bøyingen så lenge man tar det med tålmodighet og prøver seg litt frem først. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Akryl eller PETG du har brukt? God jul alle sammen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå