Nizzen Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Broa kan stilles til 2 varianter som vist på linken . Nødstopp leder racet 1 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Hvis du har et GTX770 Hydro Copper, så kan jeg også få bruk for den SLI-bridgen. Endret 19. august 2015 av Durochris 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg stemmer på Nødstopp ja. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Nytt Gainward 970 montert PCn er under oppbygging, og mye gjenstår enda! - Alle kabler skal sleeves - Lys skal monteres (og programmeres) - Pumpe og viftestyring + avlesning av flow og temperatur skal kobles og programmeres - Muligens et ekstra 970 skjermkort, time will show Worklogg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1646104 6 Lenke til kommentar
Freedomofnow Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Nytt Gainward 970 montert PCn er under oppbygging, og mye gjenstår enda! - Alle kabler skal sleeves - Lys skal monteres (og programmeres) - Pumpe og viftestyring + avlesning av flow og temperatur skal kobles og programmeres - Muligens et ekstra 970 skjermkort, time will show Worklogg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1646104 Den där var rätt av läcker. Lenke til kommentar
Squashie Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Liten detalj fra min nåværende build, 3D printet cabel cover for 24Pin og SLI VGAs. Kamera suuger desverre XD Venter på deler til oppgradering, skal legge ut bilder etterhvert som jeg blir ferdig. OCN Log HWBot 1 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 @Squashie: Gå for hard tubing nå! Hadde sett sykt fett ut i ditt bygg Lenke til kommentar
Squashie Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Først skal jeg inn med to 980ti på ek blokker, så blir det hardtubing på neste steg. Vanskelig å finne hvite fittings i norge, ek er ikke akkurat best på web-bestilling:) Endret 6. september 2015 av Squashie Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Har kjøpt en del direkte på EK Shop jeg. Fungerer helt fint det. 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Nytt Gainward 970 montert PCn er under oppbygging, og mye gjenstår enda! - Alle kabler skal sleeves - Lys skal monteres (og programmeres) - Pumpe og viftestyring + avlesning av flow og temperatur skal kobles og programmeres - Muligens et ekstra 970 skjermkort, time will show Worklogg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1646104 Denne som sto på ene standen på Maker Faire i Trondheim forrige helg? Lenke til kommentar
Squashie Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 @Rudi, stemmer det, den grønne over stod på makerfair trheim i fjor Lenke til kommentar
Squashie Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 @Kyrre, jeg prøver å handle mest mulig i min lokale sjappe da jeg synes det er bra å ha muligheten til å handle over disk og vil supporte denne. Har fra de hørt at leveringer fra EK kan være vanskelig. Ventet på GPU Universal blokker, tre leveringer til Digitalimpuls fra EK uten at blokkene var med, så jeg bestillte fra Techbay, som jeg også liker Mulig dette har bedret seg eller at det går greiere med privat/enkelt bestillinger. Uansett, når jeg får nye gpus i hus så kan jeg ta meg tid til å samle de "rette" delene til hardtubing:) Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 @Kyrre, jeg prøver å handle mest mulig i min lokale sjappe da jeg synes det er bra å ha muligheten til å handle over disk og vil supporte denne. Har fra de hørt at leveringer fra EK kan være vanskelig. Øh ... Hehe, ja det er vel ikke så rart at en selger snakker dritt om en annen selger At du vil handle lokalt er helt OK, og bra for å holde butikkene i gang. Det gjør jeg også en del, men hvis utvalget er for dårlig så handler jeg andre plasser. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Nytt Gainward 970 montert PCn er under oppbygging, og mye gjenstår enda! - Alle kabler skal sleeves - Lys skal monteres (og programmeres) - Pumpe og viftestyring + avlesning av flow og temperatur skal kobles og programmeres - Muligens et ekstra 970 skjermkort, time will show Worklogg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1646104 Den där var rätt av läcker. Takk for det Nytt Gainward 970 montert PCn er under oppbygging, og mye gjenstår enda! - Alle kabler skal sleeves - Lys skal monteres (og programmeres) - Pumpe og viftestyring + avlesning av flow og temperatur skal kobles og programmeres - Muligens et ekstra 970 skjermkort, time will show Worklogg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1646104 Denne som sto på ene standen på Maker Faire i Trondheim forrige helg? Stemmer det Sto på standen til FIX Makerspace med denne, 3d printer, rørforsterker og en robot. Flott at flere handler lokalt! Bruker selv å handle hos DI i Trondheim, og techbay når DI ikke kan levere Synd Mamoz gikk konken. 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Komplett er lokalt da, er jo rett forran nesa mi 24/7 Svei av 100 laken på komplett nå, ikke noe hardware Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Om du vil brenne ned komplett tror jeg du gjør en bedre jobb med å bruke bensin fremfor å svi av hundre laken på forsøket.. 1 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Hva kjøpte du til 100k om ikke hardware? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Å, han raste nok gjennom kosmetikkavdelingen. https://www.komplett.no/category/18040?subcategory=18062_Til%20han 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 LÆL Hvitevarer til 2 kjøkken :/ Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283 Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 LÆL Hvitevarer til 2 kjøkken :/ Kjipt, kan liksom ikke overklokke kjøleskapet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå