Shadowxx Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Her er mitt kabinett. Ikke noe fancy vannkjøling eller noe, men yter greit. Corsair Obsidian 450D. Hadde alt i et 800D kabinett, men var stort å upraktisk, så monterte alt over i et mindre kabinett. kabinett.jpg hvor har du HDD? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Slik ble det i mitt kabinett etter eg fikk ny hardware for litt over en måned siden. Beklager shitty kvalitet på bildet. 1 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 ^^ Hvis meg, så blir det nåkk noe som dette: http://www.netonnet.no/Customer/SharedList/66558 Tror d får deg en fin pc der Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Her er mitt kabinett. Ikke noe fancy vannkjøling eller noe, men yter greit. Corsair Obsidian 450D. Hadde alt i et 800D kabinett, men var stort å upraktisk, så monterte alt over i et mindre kabinett. kabinett.jpg hvor har du HDD? Er plass til 2x 2,5 tommers disker på baksiden av hovedkortet. 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Liker NZXT S340 sin matte finish. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Ikke det beste bildet. Er ikke lett med refleksjoner når man har mye lys og dårlig kamera. Er ikke ferdig enda. Men har satt det litt på pause. Skal snart oppgrader CPU, HK og ram. Da skal alt på vann. Da blir også alle kabler custom sleeved. Hva synes dere om blanke rør og ufarget vann? Endret 1. mai 2015 av Strato 3 Lenke til kommentar
Xanny Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 blanke rør og ufarget vann ser dritnice ut spør du meg Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Meget fint. Jeg lukter at klart vann vil komme på moten igjen. Nå som "alle" bruker farget. Og rør er alltid classy. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Meget fint. Jeg lukter at klart vann vil komme på moten igjen. Nå som "alle" bruker farget. Og rør er alltid classy. En god grunn for å bruke blankt vann er at det ser skikkelig grisete ut om man søler rødt "vann" og må tørke med hvitt hondkle Snakker av erfaring Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Mitt nåværende kabinett Endret 1. mai 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
Strato Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Takk Gleder meg veldig til å oppgradere. Det er gøy å kjøre heftig overklokket 1090t, men den skinner ikke like mye som da den kom Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Upraktisk med acryl, men veldig ryddig og pent. Venter på nipler for acryl med innebygd tilbakeslagsventil så kan jeg bygge slikt. Frem til da er slanger mer qd mye bedre i min bok. Endret 2. mai 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Upraktisk med acryl, men veldig ryddig og pent. Venter på nipler for acryl med innebygd tilbakeslagsventil så kan jeg bygge slikt. Frem til da er slanger mer qd mye bedre i min bok. qd? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Koolance Quick Disconnect http://koolance.com/index.php?route=product/category&path=157 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Koolance Quick Disconnect http://koolance.com/index.php?route=product/category&path=157 Og de brukes slik: For de som måtte lure 1 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Enig. Quick disconnect er praktisk, men ikke så lekkert. Eller, det er i alle fall vanskelig å gjøre det lekkert. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Enig. Quick disconnect er praktisk, men ikke så lekkert. Uvesentlig imo. Praktisk anvendelse trumfer bling-bling Men hver sin smak, og til hvert sitt bruk Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 phanteks evolv itx med X99 ITX - Titan-X og E5 Xeon 2699v3 - 16GB Avexir minne med SM951 M.2 disk.. full vannkjøling med 2 x 240mm radiatorer. legendarisk oppsett (ikke mitt, men kanskje det blir det.....) 3 Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 ^^ Visste ikke att x99 fantes i itx, hva får d i oc? Hva slags gpu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå