Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Blir ikke ferdig med kabel-prosjektet til TG, men maskinen er oppe og går for øyeblikket med stock 24P og EPS. Alt resten er custom.

Nye vifter skal også inn, både for bedre kjøleytelse og for å få kontrollert alt via PWM på hovedkortet, men på grunn av akrylrørene er det ikke mulig å bytte vifter uten tom loop, og det har jeg heller ikke tid til å ordne før TG. Fornøyd med resultatet så langt i alle fall. :)

post-216261-0-09601000-1427688135_thumb.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar

Blir ikke ferdig med kabel-prosjektet til TG, men maskinen er oppe og går for øyeblikket med stock 24P og EPS. Alt resten er custom.

Nye vifter skal også inn, både for bedre kjøleytelse og for å få kontrollert alt via PWM på hovedkortet, men på grunn av akrylrørene er det ikke mulig å bytte vifter uten tom loop, og det har jeg heller ikke tid til å ordne før TG. Fornøyd med resultatet så langt i alle fall. :)

attachicon.gifcables.jpg

Nydelig, etter ditt bygg bestilte jeg rød coolant, kjøpte EK blood red, hvilken produsent har du på væsken?

Får delene imorra så poster nok mitt bygg snart også^^

Lenke til kommentar

attachicon.gifcables.jpg

Nydelig, etter ditt bygg bestilte jeg rød coolant, kjøpte EK blood red, hvilken produsent har du på væsken?

Får delene imorra så poster nok mitt bygg snart også^^

Kjører Blood Red, jeg også. :)

Lenke til kommentar

nice oppsett der Christian, dog "noe" overkill på psu da.

og så lurer jeg på hvorfor du ikke push/pull på rad, spesielt når den er så massiv. må vel ha noe å si det skulle jeg tro.

Psu var faktisk en gave fra en snill sjel, om ikke så hadde det nok holdt med en AX860 elns :)

Push-pull ja, vurderer det. Får se når komplett setter vifter på tilbud, sett Corsair sine SP vifter til 79 kr stk flere ganger :)

Lenke til kommentar

attachicon.gifcables.jpg

Er det din som er på tek? http://www.tek.no/artikler/bildespesial/185528

Sykt fin uansett

Lenke til kommentar

attachicon.gifcables.jpg

Er det din som er på tek? http://www.tek.no/artikler/bildespesial/185528

Sykt fin uansett

Haha, det er det ja. Mange takk. :)

La ikke merke til at de tok bildet en gang, de sa heller ikke noe. Ninjafotografer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...