Caddy Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Takk takk, butikken heter HCshop, www.hcshop.no HVA tenker dere Om corsair 800D, et kabinett dere kunne tenkt dere å ha? . Og hvor finner man denne i Kristiansand sa du? :/ Lenke til kommentar
JessheimData Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Her er en fin en.. Bygd av Morten Johansen i Jessheim Data Endret 20. mars 2015 av JessheimData 1 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Blir ikke ferdig med kabel-prosjektet til TG, men maskinen er oppe og går for øyeblikket med stock 24P og EPS. Alt resten er custom. Nye vifter skal også inn, både for bedre kjøleytelse og for å få kontrollert alt via PWM på hovedkortet, men på grunn av akrylrørene er det ikke mulig å bytte vifter uten tom loop, og det har jeg heller ikke tid til å ordne før TG. Fornøyd med resultatet så langt i alle fall. 3 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Blir ikke ferdig med kabel-prosjektet til TG, men maskinen er oppe og går for øyeblikket med stock 24P og EPS. Alt resten er custom. Nye vifter skal også inn, både for bedre kjøleytelse og for å få kontrollert alt via PWM på hovedkortet, men på grunn av akrylrørene er det ikke mulig å bytte vifter uten tom loop, og det har jeg heller ikke tid til å ordne før TG. Fornøyd med resultatet så langt i alle fall. cables.jpg Nydelig, etter ditt bygg bestilte jeg rød coolant, kjøpte EK blood red, hvilken produsent har du på væsken? Får delene imorra så poster nok mitt bygg snart også^^ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Her er min desktop: God påske 7 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Blir ikke ferdig med kabel-prosjektet til TG, men maskinen er oppe og går for øyeblikket med stock 24P og EPS. Alt resten er custom. Nye vifter skal også inn, både for bedre kjøleytelse og for å få kontrollert alt via PWM på hovedkortet, men på grunn av akrylrørene er det ikke mulig å bytte vifter uten tom loop, og det har jeg heller ikke tid til å ordne før TG. Fornøyd med resultatet så langt i alle fall. cables.jpg Nydelig, etter ditt bygg bestilte jeg rød coolant, kjøpte EK blood red, hvilken produsent har du på væsken? Får delene imorra så poster nok mitt bygg snart også^^ Kjører Blood Red, jeg også. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Her er min desktop: God påske Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Her er mitt siste bygg, Kvaliteten på kameraet er OK, Sony Z2. Mest misfornøyd med slangen fra pumpe til terminal. mikset om inelt og outlet på pumpa også først #n00b! Men fornøyd iallefall, ikke dårlig for en fjortiss! Endret 2. april 2015 av Snusmumr1kk1 5 Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Ikke 100% ferdig, men siden jeg trengte den til TG så fungerer den i hvertfall. Mangler enda litt sleeving, rydding i vannkjøling (og kjøling av skjermkort) 3 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) nice oppsett der Christian, dog "noe" overkill på psu da. og så lurer jeg på hvorfor du ikke push/pull på rad, spesielt når den er så massiv. må vel ha noe å si det skulle jeg tro. Endret 2. april 2015 av Spirre Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 nice oppsett der Christian, dog "noe" overkill på psu da. og så lurer jeg på hvorfor du ikke push/pull på rad, spesielt når den er så massiv. må vel ha noe å si det skulle jeg tro. Psu var faktisk en gave fra en snill sjel, om ikke så hadde det nok holdt med en AX860 elns Push-pull ja, vurderer det. Får se når komplett setter vifter på tilbud, sett Corsair sine SP vifter til 79 kr stk flere ganger Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Blir ikke ferdig med kabel-prosjektet til TG, men maskinen er oppe og går for øyeblikket med stock 24P og EPS. Alt resten er custom. Nye vifter skal også inn, både for bedre kjøleytelse og for å få kontrollert alt via PWM på hovedkortet, men på grunn av akrylrørene er det ikke mulig å bytte vifter uten tom loop, og det har jeg heller ikke tid til å ordne før TG. Fornøyd med resultatet så langt i alle fall. cables.jpg Er det din som er på tek? http://www.tek.no/artikler/bildespesial/185528Sykt fin uansett Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Blir ikke ferdig med kabel-prosjektet til TG, men maskinen er oppe og går for øyeblikket med stock 24P og EPS. Alt resten er custom. Nye vifter skal også inn, både for bedre kjøleytelse og for å få kontrollert alt via PWM på hovedkortet, men på grunn av akrylrørene er det ikke mulig å bytte vifter uten tom loop, og det har jeg heller ikke tid til å ordne før TG. Fornøyd med resultatet så langt i alle fall. cables.jpg Er det din som er på tek? http://www.tek.no/artikler/bildespesial/185528Sykt fin uansett Haha, det er det ja. Mange takk. La ikke merke til at de tok bildet en gang, de sa heller ikke noe. Ninjafotografer. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 fin maskin det ja. og når du stiller den ut slik så må du nesten forvente noe ninjafotografering. husker jeg dreiv med slikt selv da jeg var på tg. Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Her er min. Må bare få litt sort teip rundt de røde kablene til led lysene. Endret 24. april 2015 av [email protected] Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Da er jeg fornøyd for denne gang ihvertfall 1 Lenke til kommentar
pesenツ Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 image.jpg Da er jeg fornøyd for denne gang ihvertfall Ser bra ut det Bestiller PC i morgen Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 ^^ Nice sende link til deler? Lenke til kommentar
pesenツ Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 ^^ Nice sende link til deler? Meg eller deg? Lenke til kommentar
pesenツ Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 ^^ Hvis meg, så blir det nåkk noe som dette: http://www.netonnet.no/Customer/SharedList/66558 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå